2009. június 25., csütörtök

Viki új pulcsija

Egy 20 év körüli lánynak, hozott fotók alapján kell ruhákat varrnom. Egy nyári lenvászonruhát, egy pamut szoknyát és egy pamut felsőt.
A színek számomra nagyon tarkának tűnnek, sőt, az eredeti modelleken különböző színű rátétek is vannak, pl. türkizkék felhők, pink eprek, sárga "űrlény"...(azt mondta a lányka, hogy azt majd ő rávarrja....nem is bánom:))

No persze a kiskamaszom rögtön lecsapott rá, hogy ez a pulcsi neki is nagyon tetszik...volt ám szempillarebegtetés, vigyor és az "ugyeanyanekemisvarrszilyet"... hát mit mondhattam volna...:))
Délelőtt amúgy is el kellett intéztem egy-két dolgot a belvárosban, úgyhogy vettem hozzá anyagot és az előbb be is fejeztem. Mire hazaér a táborból már a kész pulcsi várja.

Az anyag vékony pamutdzsörzé, igazából szimplán is hordható, vagy akár egy vékony póló fölött, pl. ilyen időben, mint ez a mostani...a kapucnit duplán szabtam, hogy a lockolás ne látszódjon a belsejében.
A zöld színt nem adja vissza igazán a fotó, ennél kicsit erősebb, a pink szegéllyel (őszintén bevallva) egész jó lett:)) De Vikiére rátétek nem kerülnek, nekem az már kicsit sok lenne.

Farmernadrággal, farmerszoknyával tudom elképzelni rajta. A fazon nagyon egyszerű, pikk-pakk el lehet készíteni, valószínű, hogy még készül majd hasonló.

7 megjegyzés:

  1. Most már csak azt nem tudom, hogy mekkora szekrény kell az anya-féle ruhák tárolásához...? :o)))))

    VálaszTörlés
  2. Apa-féle nagy szekrénye van:))) (asztalos a Zuram)
    Nem ám olyan nagy, folyamatosan szanáljuk a kinőtt ruhákat. Hosszában növi ki őket:)
    És tudod: sok jó ruha.....kis helyen is:)))

    VálaszTörlés
  3. De klasszak!
    Segíts kérlek, hogy kell az ujjára rácsinálni a "végét"?! Persze, hogy most nem jut eszembe, hogy hogy hívják normálisan azt a "passz" részt... Az ujján a rózsaszínű végről beszélek... Bocsika... Az a rózsaszín valami spéci gumírozott anyag? Én B-nak pizsinadrág aljára és a felsők ujjára szeretnék. Csak nem tudom, hogy hogy álljak neki. Tudnál segíteni nekem?

    VálaszTörlés
  4. Ducila:)))
    Ez nem ramfli anyag, hanem ugyanaz a pamutdzsörzé, mint a pulcsi maga. Kicsit kisebbre kell szabni, mint az ujja (vagy szára) alsó bőségét és varrás közben nyújtani kell.
    Ha spéci ramfli anyagból készíted, akkor a bősége kb. 2/3-a mint az ujja alsó bősége.
    Ja, és félbehajtva kell rávarrni, de ezt úgyis tudod:))
    Remélem érthető voltam, kicsit szétestem estére...ha nem volt érthető, csak szólj, holnap újra megpróbálom:)

    VálaszTörlés
  5. Ramfli! ez az! ez nem jutott az eszembe! Anyumnak kislánykorában még volt, de én már rég nem láttam sehol... ezt sem...
    Nagyon köszönöm! Így még egyszerűbb is:-) Mármint egy másik pamut dzsörzéből. Köszönöm, hogy segítettél.

    VálaszTörlés
  6. Bocs... az én kislánykoromban volt az anyukámnak... én is szét vagyok esve...

    VálaszTörlés
  7. Néhány üzletben lehet még kapni, de a színválaszték minimális....pedig nagyon jó volt, mert azért rugalmasabb, mint ez a pamut...de szükség törvényt bont:))

    VálaszTörlés