2009. június 25., csütörtök

Színkavalkád

Elkészültem a sokszínű ruhákkal, aminek az első darabja az előző bejegyzésben mutatott kapucnis pulóver (illetve annak a klónja:))
A következő darab egy lila szoknya, színes derékpánttal és különböző "kütyükkel".
Az anyag rugalmas pamutdzsörzé, a derékpántba széles gumit fűztem, a pánthoz illesztettem egy darabka zsinórt (erre még valamit tenni fog a megrendelő lány) és egy félkarikát.


A harmadik darab egy lenvászon ruha, halvány kékes-szürke, hátul cipzáros, karcsúsított. A kar- és nyakkivágást halványsárga pamuttal szegtem el, valamint a ruha aljának bőségét húztam össze egy szintén halványsárga pánttal.
ruha alja

Őszintén bevallom, hogy nem az én színvilágom, de így készen egészen megbarátkoztam velük:))
Viki reakciója a szoknyára: hű anya, ez tök jó..... (a pulcsinak nagyon örült, amikor hazaért délután).

4 megjegyzés:

  1. Hogy csinálod, hogy ilyen gyors vagy? Nagyon tudsz haladni ezekkel a varrományokkal! Szépek lettek.

    VálaszTörlés
  2. :)) Köszi.
    Alapjáraton olyan vagyok, ha feladat van, akkor el kell végezni minél hamarabb. Mindenben.
    Mikor férjhez mentem akkor nagyon sokat kötöttem (bedolgozásra, megrendelésre is) kézzel. Apósom a mai napig emlegeti (pedig 18 éve volt), hogy olyan voltam, mint a "kéttűágyas kötőgép", gyorsan csattogtak a tűim.
    A suliban is az elsők között tanultam meg gépírni gyorsan.
    Na és persze a kíváncsiság, az új művek végeredményét illetően.

    VálaszTörlés
  3. Bea! Ez akkor is nagyon szupergyors! Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés