2009. június 1., hétfő

Tengerkék törökmintás tunika:)

Az alján a sál csak próba, egy színben hozzáillő kell majd:))(na és persze egy top, amit alá veszek, mert kicsit átlátszó és dekoltált:))

Tegnap délután készültem el ezzel a tunikával, a burda 2009/04/121. sz. modellje alapján. Az anyagot kb. 2 hónapja vettem, de a tárolási idő alatt sem gyűrödött össze, úgyhogy bírni fogja a strapát:))
Persze nem kaptam hozzá illő flitterezett tüll anyagot, ezért nekem kellene kiflitterezni vagy kigyöngyözni az eleje pántot....de tegnap elszállt a lelkesedésem pár szem gyöngy felvarrása után. Inkább még kettőt varrok belőle, mint a gyöngyözés....de ma elmegyek a rövidáru boltba flitterért...kap még egy esélyt.

"gyöngyözés"
az ujja bősége


11 megjegyzés:

  1. Gyönyörű szép! Imádom ezeket a könnyű, légies anyagokat... már nekem is elő van készítve 3 db varrásra... Nagyon ügyes vagy!!

    VálaszTörlés
  2. :)))Köszi:)
    Kíváncsisan várom, miket fogsz varrni!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik! És jó, hogy újra láthattam valamit Tőled!
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  4. Köszi, Viki! Ne haragudj, de nem tudok hozzászólni a blogodon. Egyik olyan blogon sem, ahol a "fiók kiválasztása" ablak megjelenik....
    Megnéztem a blogodat, és nagyon jó lett a pántos felső, amit végül a testvéred kapott. Próbáld meg pamutdzsörzéből megvarrni, úgy biztosan jó lesz ez a méret, mert az rugalmasabb anyag.

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon szép , mind a fazon, mind az anyag, és az elkészítése is.
    Kellemes viselet lesz.

    VálaszTörlés
  6. Hihetetlen, de ugyanezt az anyagot vettem magamnak egy blúznak:)))

    VálaszTörlés
  7. Colette,:))) biztosan egy helyen vásárolunk (Voál?):))) Kíváncsian várom a blúzodat! Kedden délelőtt nem jártál a Voálban???:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép ez a blúz! Már régóta nézegetem ám a blogodat, mindig olyan jó dolgokat varsz :)

    VálaszTörlés
  9. Köszi Claudius, gyere máskor is:))

    VálaszTörlés
  10. Ott voltál, és nem szóltál???
    A blúzból vágül egy olyan fazont találtam ki, amihez még kell vennem.
    Remélem kapok még?!

    VálaszTörlés