2009. június 9., kedd

Anyagok és a fehér lenvászon nadrágom

Tegnap próbára összeállítottam két muszlin tunikát és egy fehér elasztikus vászon miniszoknyát. Mivel ma sajnos nem tud jönni próbálni a tulaj, ezért a jutalomként kapott szabadidőmben megvarrtam magamnak egy fehér hosszú lenvászon nadrágot (és azért fehér, mert ez volt befűzve a lockba.....nem szeretem átfűzni.....)
Az alap a burda 2008/07/117-es modellje, némi változtatással: nekem sokkal rövidebb a derekam, mint a burda-modelleknek, ezért a széles derékpánt helyett egy keskeny övpántot kapott, valamint vasaltam bele élt, mert elég bő fazon és nekem így jobban tetszik:))
Sajnos nem tudtam rátűzni a próbababára, mert az előkészített ruhák is rajta lógnak, ezért csak fektetve készült egy fotó.

Ezután előszedtem a legfrissebb anyagaimat. A sárga és a zöld len alapú, kicsit elasztikus vászon, de a szín oldala nagyon enyhén fényes. A fehér egy hímzett, azsúros (?) batiszt, a drappos kockás valamiféle inganyag, a piros és a két mintás pedig gyűrt muszlin.

A sárgából Vikinek lesz rövidnadrág és mellény:) A zöldet magamnak vettem szoknyának és egy nyári kabátkának. A kockásból szintén magamnak gondoltam valamilyen inget, a többire ötleteket várok:)))


6 megjegyzés:

  1. csakhogy ne kelljen cérnát cserélni :-) Imádom a fehér gatyákat,de nem tudok vigyázni rájuk,sajnos.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    A fehér nadrág=szabadság!
    A pirosból egy klassz kis nyári kosztünruha, a felső kettőből, a színátmenetesből pl. A alsóruhás/bélelt ruha, vagy egy nagyon laza tunika valami pántos top fölé.
    Jó ízlésed van!
    Ha méretedet tudnánk, több ötlet jöhetne, Burda modelleket is tudnék hozzámondani:-)
    Remélem, nem haragszol, hogy az esetleg "csak úgy" feltett kérdésedre beindítottam a fantáziámat:-)

    VálaszTörlés
  3. ismeros a lock dolog. Nalam kulon sorban vannak a kiszabott dolgok szin szerint. es ha epp cserelek cernat, eloveszem az esedekes sort:-))
    Az a zoldes len, nagyon jol nez ki!!

    VálaszTörlés
  4. Nekem ötletem nincs, csak leesett állam meg sárga szívem... :o))))

    VálaszTörlés
  5. Katafolt, sajnos nekem sem egyszerű vigyázni rá...szerintem senkinek, de mégis...olyan klassz a fehér gatya:))

    Ducika, köszi az ötleteket és a dícséretet is. De még az is lehet, hogy ezek el sem készülnek idén nyáron.... van raktárkészletem:))

    Kicsoda, jó ötlet a csoportosítás! A zöldes len nekem is tetszik, pedig nem vagyok egy "zöldmániás"...habár, ahogy öregszem, még változhat az ízlésem:))

    Zaza, sárga szíved?!:))))

    VálaszTörlés
  6. Színtiszta sárga az irigységtől. :o)

    VálaszTörlés