2009. június 16., kedd

Nyári ruha

Elkészültem a nyári ruhával.
Kétrétegű, gyűrt muszlinból készült, a felső réteg bordűrös.
Eredetileg bélelés nélkül, toppal és nadrággal terveztük, de aztán a próba során kitalálta a megrendelő, hogy ruhaként is jó lenne használni a hossza miatt...így viszont ki kellett bélelni.
Még szerencse, hogy van "raktárkészletem":)) Pont volt itthon a ruha hosszával és színével megegyező gyűrt muszlinom:))
Mindkét oldalán hasítékkal készült, szélesebb vállpánttal a melltartó pántjának elrejtése érdekében.

9 megjegyzés:

  1. Szia!

    Hol lehet ezt a gyönyörű bordűrös anyagot megszerezni? Évek óta keresek bordűrös anyagokat, de reménytelennek kiáltottam ki a dolgot az utóbbi időszakban. Segítenél nekem ebben?

    VálaszTörlés
  2. A ruha is gyönyörű. Nem egy "egyedüliként" rendelt Burda modell? Hasonlít az egyik kedvencemre: Burda Modeschnitte 8138, vagy 7907. Nem? Nagyon szépen varrsz!

    VálaszTörlés
  3. Szia,
    bordűrös anyagot az EUROTEXTIL győri boltjában vettük, nagyon sokféle van most.
    A szabásminta egy régebbi burda, 2002/12/109-es modellje, csak a vállpántot szabtam egyedire és az elejébe is varrtam szűkítőt.
    És köszi a dícséretet:))

    VálaszTörlés
  4. Hűűű, nagyon tudsz!
    Majd a blogomra én is lassan eljutok odáig, hogy feltegyem a varrt ruhákat.
    Lassan.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, hogy bejelöltél. Úgy érzem, hogy megtiszteltetés, hogy nyomon követed a blogomat:-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kellemes kis nyári viselet lesz, az biztos! Az anyag csodálatos!

    VálaszTörlés
  7. Megmondod hol van Győrben az Eurotextil?

    VálaszTörlés
  8. Abile, az anyag nekem is nagyon tetszik, volt lila árnyalattal is:)

    Anice, persze, hogy megmondom, nem titok:))
    Az APÁCA utcában van, a La Mareda étterem mellett. Gyönyörűséges anyagok vannak, és kedves eladók:)

    VálaszTörlés