2009. június 23., kedd

Kánikula top - monszun idején

Kaptam egy felkérést, hogy a kék top alapján készítsek kettő ugyanolyan fazonú, ugyanakkora méretű felsőt.
Remélem - gondolom a megrendelőm is:)) - hogy még majd lesz olyan kánikula, hogy tudja hordani ezeket az új darabokat, mivel jelenleg is zuhog az eső, most már 2 napja.....brrr.......
A fazon végtelenül egyszerű, a háta két részből áll keresztben szabva, az eleje alja szintén keresztben szabott, a felsőrésze pedig szálirányban szabott.
Összevarrtam a háta közepét, az eleje felsőrészt alul kicsit beráncoltam, hozzávarrtam az eleje alsó részét, majd az alja felé vasalva a ráhagyást, letűztem a színéről.
Ezután a két oldalát varrtam össze, az eleje kivágásra ferdepántot varrtam, majd pedig a vállpántokat és a háta- valamint a karkivágásokat egyben ferdepántoztam. És kész:)
A drapp kockás az eredeti anyaghoz nagyon hasonló minőségű illetve szövésű.
A mintás anyag minőségre kevésbé hasonlít az eredetire, kevésbé lágy esésű, de azért bízom benne, hogy felvéve jó lesz!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek! Én sem hordtam még a "kánikula"-ruhámat! :o) Azóta is esik az eső és hideg van!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, ez egy nagyon klassz szabás! Attól meg olyan szép esése lesz, hogy az "alja rész" szálirány srég megy.

    VálaszTörlés
  3. Abile:(( Hát az idő még mindig nem kedvez a kánikularuháknak:((

    Ducila, én is nagyon szeretem a ferde szálirányt, nagyon szép esést ad a ruháknak, szoknyáknak.

    VálaszTörlés