2009. június 17., szerda

Egy (majdnem) kész sort

Befejeztem a sárga lenes anyagból készült sortot Vikinek.

Illetve majdnem kész, ugyanis gomb kell majd rá. Mivel készül egy mellény is hozzá, arra pedig "beütős" farmergombot terveztem, ezért a nacira is azt akarok tenni. De még be kell szereznem.
A nadrág mintája egyébként a legfrissebb Easy Burda-ból van, és eredetileg is sárga:))
zseb
Most a mellényen agyalok...nem igazán akarom kibélelni, mert mégiscsak nyári ruhadarab, de csak remélni tudom, hogy elég lesz az anyag alátétekhez....persze, ha most kiszabom, akkor úgyis kiderül:), úgyhogy megyek és nekiállok szabni.

Frissítve:
Elég lett az anyag alátétekkel együtt is....már majdnem kész:)



6 megjegyzés:

  1. Hogy tudsz ilyen gyorsan, ilyen szépségeket varrni?? Szuper ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  2. SZia!
    Nagyon szép! A varrás is, a szabás is, az anyag is.
    Ha megengeditek, hogy beleszóljak: Észrevettem, hogy ha egy hónap késéssel veszem a Verena szaküzletben telefonos megrendelés alapján, utánvéttel az újságokat, akkor remi áron adják, ami azt jelenti, hogy kb 2/3 az ára. Ami a burda esetében nem kevés.

    Egy kérdés: Tudtok valahol egy olyan helyet, ahol lehet "bábut" venni, ami 48-50-es méretűre is állítható, és nem 48-50ezerbe kerül. Ismertek ilyet?

    VálaszTörlés
  3. Azt lehagytam, hogy :akkor szóljatok légyszíves!

    VálaszTörlés
  4. Zaza, van, Inmedio újságosnál vette nekem egy ismerősöm, de én azóta sem láttam itt Győrben:(( Végülis a Viki miatt vettem meg, eléggé fiatalos rucik vannak benne.

    Abile, köszi:) Ha végzek egy megrendeléssel, akkor gyorsan be kell iktatni egy "hazai" ruhát is.
    Néha én is csodálkozom, hogy mennyi mindenre jut idő...igaz tegnap beájultam estére...délután még sajtos bagettet is sütöttem:))

    VálaszTörlés
  5. Ducila,köszi:))
    Sajnos próbababát, ami állítható is én sem tudok. Néha esetleg a vaterán vagy a tesz-vesz-en lehet találni, de csak nagyon ritkán...
    Az enyém nem állítható, és karácsonyi ajándék a drága páromtól:)
    Az újsághoz: én naggggyon türelmetlen vagyok:), de azért köszi a tippet.

    VálaszTörlés