2009. június 5., péntek

Ruhák a szekrény mélyéről

Egy ismerős nagymami szekrényének a mélyén bújtak meg ezek az anyagok. A néninek egy köntöst és egy nyári ruhát készítettem belőlük. A ruha anyaga talán karton, a köntöséről fogalmam sincs. Annyira régi anyagok, hogy csak szimpla szélesek voltak.
Remélem még hosszú évekig egészséggel fogja viselni a ruhadarabokat!
Ma megérkezett a meglepetésem, tőlem-magamnak:))
Innen rendeltem a fülbevalót és a kulcstartó-díszt is. Csodaszép mindkettő!! Szívből ajánlom mindenkinek, aki egyedi darabokra vágyik!
A fülbevaló színe tökéletesen illik az előző postban mutatott tunikámhoz:)
Köszönöm:))



4 megjegyzés:

  1. Nagyon jókat alkottál ismét!Az ajándék "tőled-neked" pedig nagyon jó!
    Most hirtelen az a szlogen jutott eszembe "mert megérdemled...))"!!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Mamis:)
    Mert megérdemlem....hm....ez tetszik:)))

    VálaszTörlés
  3. Ó igen! Hoya csodásakat készít!!!

    EZt a kulcstartót én is nagyon nézegettem ám :))

    Nagyon egyedi és stílusos.

    Gyönyörű a ruha is amint látom! :)))

    VálaszTörlés
  4. Anaisz, köszi!
    Tényleg csodásak, mindkettő! Azt hiszem fogok még Tőle választani:))
    A kulcstartót a lányom is nagyon nézegette...de nem adtam:))))most az én kulcsomon van, ami igazából "közös", szinte mindig ezt használjuk:)

    VálaszTörlés