2009. június 19., péntek

Egy igazi NŐ születik...:))


Már jó ideje megvettem az IKEA-ban az anyagokat. Táskáknak, pizsamának. Aztán persze nem értem rá megvarrni, mindig volt más, fontosabb varrnivalóm.
Tegnap délután befejeztem a kötelezőimet, gyorsan kiszabtam egy rövidnadrágos-tunikás pizsit Vikinek. Kb. 2 óra alatt készült el, rövidnadrággal és egy nagyon egyszerű kis felsővel.
Pár éve vettem először anyagot az IKEA-ban pizsamának, kellemes, vékony pamutvásznat. Nagyon szereti, csak már rövid rá szinte minden.
Ebben a kánikulában pedig tényleg jó viselet lesz.
És akkor a NŐ....
A táskamániáját még megértem valahogy, de azt, hogy ilyen hamar "felnőtt", és már tervei, elgondolásai vannak a saját kis életéről...ezt néha nehéz feldolgoznom. Tavaly nyáron még kislány volt, most pedig már félig nő...
Ezt a táskát most varrtam reggel. Szintén IKEA-s anyag, jó erős vászon, bélelve pedig jacquard vászonnal van. Mágneskapoccsal záródik és kulcstartó karabiner is került bele:) A magassága füllel együtt kb.50 cm, a szélessége kb.40 cm, tehát nem túl nagy.
Nagyon boldog vele, délután egyik barátnőjével mennek sétálni....Az úti felszerelés már bekészítve... Időközben még egy pici neszeszert is kért, az apróságoknak...

6 megjegyzés:

  1. igen, erre az ikeás anyagra gondoltam többek között -viszont már van a budaörsiben is, halleluja, úgyhogy tudok venni, köszi :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett a táska és pizsi is! A felsőjét még utcára is el tudnám képzelni :o))

    VálaszTörlés
  3. Zsuzsi, remélem tényleg tudsz venni! Nagyon jól kezelhető, aranyos anyag:))

    Abile, köszi.
    A felső végülis blúzfazonú, úgyhogy tényleg jó utcára is.Nem lesz gond, ha elfelejt felöltözni:)))

    VálaszTörlés
  4. Juj, de szép!
    Ha ilyen nőcis ruhákat hor a lánykád, akkor nem sokára a sook-sok lovagtól lehet majd menteni a lánykád. Hány éves?
    Bárcsak lenne már nekünk is (még)egy kislányunk...vagy egy kisfiúnk...

    VálaszTörlés
  5. Szia,
    Játszani hívott Dominika, én meg Téged.
    üdv, Heni

    VálaszTörlés
  6. Én is meghívtalak a játékba! :o)

    VálaszTörlés