2009. június 26., péntek

Csíkok

Tegnap találtam ezt az anyagot a méteráru boltos "kirándulásomon". Mivel az ára is barátságos volt (főképp a többi ár viszonylatában:)) vettem belőle Vikinek.
Az anyag vékony pamutdzsörzé, ezüst lurex és fehér csíkok váltakoznak rajta. A fehér csík 4 cm széles, a lurex pedig 3 cm-es.
Már ott a boltban ezt a hosszú fazonú felsőt láttam bele az anyagba.
Mindkét oldalát zsinórral szabályozva határozhatja meg, hogy éppen milyen hosszúságú felsőrészt szeretne viselni.
Használhatja "cicanadrággal", vékony hosszúnadrággal esetleg szoknyával is. Télen további ezüstös kiegészítőkkel és pl. egy fekete nadrággal már bulizós szereléssé változhat.
Vikinek nagyon tetszett az anyag és a fazon is, habár készen még nem látta (majd délután a tábor után).
Eléggé gazdaságosan szabtam, úgyhogy még egy felsőre mindenképpen maradt anyagom, csak még valami jó fazont kell kitalálni hozzá.

5 megjegyzés:

  1. Szerintem készen is biztos fog tetszeni neki! Tetszetős darab!:D Én már nagyon régen varrtam ruhát, de most a patchwork-kel kapcsolatos anyagvásárlásaim során, sok jó, olcsó anyagra bukkantam, így már semmi sem akadályoz, hogy újra belefogjak. :D

    VálaszTörlés
  2. Tetszett!:)
    Néha tényleg ki lehet fogni olcsóbban jó minőséget is. Előre a ruhavarrásra!:))

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Áruljátok már el nekem is, hogy hol lehet olcsón jó kis pamut dzsörzét venni. Amiket találok.. hát a múlt században volt divatos... Bea te mindig olyan klasszakat találsz! Bp. előnyben, de ha Vác, vagy net akkor még szuperebb!

    VálaszTörlés
  4. Én a győri Eurotextil boltban veszem őket. Hát nem a legolcsóbbak, de ez a csíkos 980.-/m áron még olcsónak volt nevezhető.
    De vettem már "bolondboltban" is jó minőségű pamutot.

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Köszönöm!
    Épp ma néztem a múltkori ajánlásodra az Eurotextil webáruházát. Húúú, meglepő árak... Na de ha az ember minőséget akar és jobb, ha a saját amorf formámra ugye magam varrok, hát... muszáj fizetnem...

    VálaszTörlés