2009. június 20., szombat

Pizsama másodszor

Újabb pizsi készült el tegnap estére Vikinek.
Az anyagoskosaram legalján találtam rá a - kb. 2-3 éve - pizsinek vásárolt anyag maradékára (IKEA). Akkor egy hosszú ujjú, elől gombos felsőrészt és egy hosszúnadrágot, valamint egy rövidnadrágot varrtam belőle, "téli" és "nyári" pizsamának.
És láss csodát: pont annyi volt az anyag, amennyiből egy (a tegnapival megegyező fazonú)pizsama kikerült.


Így holnap már tiszta lelkiismerettel vehetek újra anyagot az Ikeában:)))


19 megjegyzés:

  1. Ilyen pizsiben igazán pihentető az alvás! :o) Nagyon aranyos lett!

    VálaszTörlés
  2. Na, most meg egy pizsama (megint)...! Szerintem ideje lenne bevallani, hogy varrónőket dolgoztatsz, mert az már nem létezik, hogy mindennap meglepsz bennünket valami új csodasággal, mi meg csak sárgulunk és sárgulunk...

    VálaszTörlés
  3. szerintem meg vetek ilyenben aludni, inkabb otthonka lenne nalam. egyebkent amiert igazan irigykedek, az a ` most mar tisztal lelkiismerettel lehet uj anyagot venni`... addig nekem meg ugy 20 gatyat kell varrni a kicsitankoknak:-)(8 honapja osszesen 1szer vettem anyagot, mert ajandekhoz kellett egy spec. beles, es akkor egy kis len is bekuszott a kosarba, de egyebkent azota tiszta vagyok;-))
    egyebkent meg varok, hogy nem varrod-e meg a juniusibol a 102-est;-) en most azzal szemezek.

    VálaszTörlés
  4. Kdatta, köszi:) Annak ellenére, hogy vasalni kell (könnyen lehet!) én is szeretem rajta a régieket is, aranyos bennük:))Kár, éhogy ez a minta már nincs készleten:(

    Zaza, varrónőket???:)))) Én szoktam besegíteni a varrónő barátnőmnek.....

    Kicsoda, a tiszta lelkiismeret csak az ikeás anyagokra vonatkozik...a többiből még Dunát lehet rekeszteni:))
    102-es naci? A rajz alapján jól néz ki, úgyhogy könnyen lehet, hogy megvarrom. Már várom, hogy megjelenjen...

    VálaszTörlés
  5. nem, ez egy polo. a 09/6 szoval a mostanibol.

    VálaszTörlés
  6. Ó, persze, ez már júliusi lesz...bocsi
    Tetszik, jó fazon, de anyagot kell hozzá vennem:))) Egyébként tényleg lehet, hogy elkészítem. Megvárod???:)

    VálaszTörlés
  7. Kicsit ugyan tartok tőle, hogy mellben erősít a hajtások miatt, de max. le lehetne tűzni őket....Kriszta, beletetted a bogarat a fülembe....

    VálaszTörlés
  8. szerintem nem fog erositeni, csak elfer benne az ember:-) a dereka szepen meg van csinalva nagyon!
    ma a kicsitankok nagymamanal vannak, szoval neki is kezdek, es szerintem meg alalkitani sem kell sokat a szm-n. csak ha megnezed, szerintem tul sok alatet van benne, de lehet, hogy hulye vagyok es valamit elneztem.

    VálaszTörlés
  9. Hát igen, amíg kicsik voltak az enyémeg, én is csak "mamázáskor" vagy este-éjjel jutottam a géphez:))
    Szerintem az eleje alátéthez varrja hozzá az eleje bélést, (nem olvastam el a leírást) habár én nem bélelném ki az elejét, mivel alátét van...az is igaz, hogy az alátéteket az ilyen rugalmas anyagokon általában le kell tűznöm, mert különben kifordul...
    Kíváncsian várom, hogy mi lesz a tapasztalatod,
    sajnos ma már nem tudok anyagot venni..pedig felcsigáztál:)
    Majd mutasd meg légyszi!

    VálaszTörlés
  10. en meg arra gondoltam (a multkori otleted annyira bejott ui), hogy egyszeruen csak az elejet belelem es az ujja-hatahoz alatet kerulne.
    mutatom, ha hasznalhato lesz:-)

    VálaszTörlés
  11. Ez tényleg jó lesz!
    Akkor is mutasd, ha nem használható:))tapasztalatnak biztosan jó lesz.

    VálaszTörlés
  12. Szia!

    Nagyon csini, nagyon nőcis, nagyon kényelmes. SZépet és praktikusat alkotál megint:-)

    VálaszTörlés
  13. Szerintem lassan pizsama-partyt kellene tartanotok egy kis divatbemutatóval együtt! Megkérhetlek, hogy élménybeszámolj majd az IKEA-ban látottakról? Én is megkértem egy ismerősömet, hogy nézzen körül anyagügyileg, talán tud majd nekem vásárolni és küldeni egy-két métert :o)))

    VálaszTörlés
  14. Vicceltem, Bea, csak vicceltem....!

    VálaszTörlés
  15. Zaza, tudom:)))

    Ducila, köszi:)

    Abile, persze élménybeszámolok mindenképpen. A pizsama-party jó ötlet, Vikinek biztosan tetszene...

    VálaszTörlés
  16. kiszabtam es varrom, eleg erdekes es idoigenyes, mert vagy 15 darabbol van:-) ebbol azert a kovetkezonel egyszerusiteni lehet.
    ezt lattad? http://kbenco.blogspot.com/ szerintem nekem azert nem igy fog kinezni es ha oszinte lehetek letuzve nem igazan tetszik, szerintem ui. igy jobban erosit mellben.

    VálaszTörlés
  17. Kicsoda, megnéztem, tényleg jobban erősít mellben, ha le van tűzve...nem is gondoltam volna.
    Szerintem, ha jobban levasalja a hajtáséleket, akkor sokkal szebben állt volna rajta. És kicsit bő az alja neki (szerintem).
    Viszont a derékrészen a külön pánt fantasztikusan karcsúsítja!
    Szóval kiváncsi vagyok a tiédre:))

    VálaszTörlés
  18. Hú, ez nagyon szuper. Szerintem ne is gondolkozz rajta, hogy erősít-e vagy sem, a lényeg, hogy kényelmes benne az alvás!

    VálaszTörlés