2009. június 21., vasárnap

6 dolog, ami nem túl fontos

Heni, Ducika Ducila és Abile is játékra hívott.

El kell árulnom magamról 6, nem túl fontos dolgot, majd pedig továbbadni 6 blogtársnak a játékot.

1. szeretek új dolgokat kipróbálni a sütés-főzés területén
2. szeretem a kreatív blogokat olvasgatni
3. szeretek takarítani
4. szeretek itthon egyedül lenni (de imádom mikor hazaér a család:)
5. szeretek autót vezetni (habár későn tanultam meg)
6. szeretek listákat írni (akár bevásárlólista, akár "feladataim" listája....)

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy játszottál velem! :o))

    VálaszTörlés
  2. Kedves Bea! Köszönöm, hogy játszottál. Én is.
    Közös vonás: én is nem rég tanultam vezetni, de... még nem szeretek. Hogy szeressem meg?

    VálaszTörlés
  3. Előtte szinte féltem a kocsiban is.
    Aztán amikor beültem az oktatóm mellé, mintha elvágták volna, elsőre sikerült minden.
    Azóta pedig folyamatosan vezetek:))
    A párom szerint nagyon jó oktatóm volt:))

    VálaszTörlés
  4. A harmadik oktatóm már nekem is jó volt. Előtte az első egy nőcsábász volt, aztán egy 73 éves bácsi... elaludt a vizsgámon, elfelejtett szólni, merre kell mennem, ... no komment, megbuktam. Akkor váltottam sulit és oktatót és mindent. És találtunk egy halál nyugis hölgyoktatót. Azonnal meglett a jogsim. Voltunk a saját autómmal vezetni, azt mondta, h teljesen szuper, biztonsággal megyek, mennjek. Aztán egyszer beparáztam és azóta nem nagyon. Egyedül még soha... szóval paranyanya...

    VálaszTörlés