2009. június 15., hétfő

Újabb tunika és egy szoknya

Elkészült a megrendelésre varrt ruhák közül egy tunika és egy szoknya.
A tunika szabásmintája megegyezik az előzőekben bemutatott türkizkék tunika mintájával. Az anyaga nagyon finom muszlin, abszolút nem gyűrődik, igazi nyaralós blúz, akár csomóba gyűrve is bekerülhet a bőröndbe:)
Ujja
Nyakkivágás

A szoknya egy teljesen sima vonalú, térdig érő, szűk fazon,amit szabásminta nélkül készítettem és első próbára tökéletes lett:) Az anyaga elasztikus vászon...na,ez viszont gyűrődik..

Még egy pántos ruha készül, már nincs sok munkám vele, felhajtás, hasítékok beszegése és a vállpántok elkészítése. Hamarosan mutatom.


Ma megvolt az évzáró Vikinél.
A nyakláncoknak nagyon nagy sikere volt:))
És a bizonyítványa is egy híján tökéletes:)))
Igazán büszke vagyok Rá!!




3 megjegyzés:

  1. Én ezt így mondtam volna: még rengeteg a meló vele, felhajtás, váll, meg akármi (elfelejtettem). Látod, ez a különbség kettőnk között! :o)

    VálaszTörlés
  2. Zaza, én a takaródnak nem mernék nekiállni....

    Mamis, tudom, hogy Te is...:)))

    VálaszTörlés