2009. július 30., csütörtök

Még mindig maradék

Ezek is "elfekvő " készletből készültek. A piros pántnélküli darab szatén, a szabása egy téglalap, hátul összevarrva, felül beszegve, az alja simán lockkal eltisztázva (sűrűn, keskenyen) és gumicérnával behúzva a mellrészen.

A bordó dzsörzé anyagból készült, a fazonja teljesen megegyezik az előző postban mutatott pólóval. Az alját ennek is csak lockkal szegtem el, kicsit hullámosítva.

A tegnapi pólót a barátnőm megvette az unokahúgának szülinapra. Ez a kettő is eladó:)
Mindkettő mérete kb. 34-36-os.

3 megjegyzés:

  1. Látom újabb szépségek készültek! :o)) Én most egy kicsit hanyagolom a varrást... mert a kuckóm a tetőtérben van, iszonyatos meleg van benne... holnap pedig el is utazunk egy hétre, remélem mire visszajöttem, olyan ellenálhatatlan vágyat érzek majd a varrásra, hogy a meleg sem fog zavarni! :o))

    VálaszTörlés
  2. Abile, én is a tetőtérben varrok...néha egy kis ventillátor segít:)
    Nagyon jó pihenést Nektek, és várunk vissza!!

    VálaszTörlés
  3. Szia Bea!

    Éppen egy ilyen piros gumírozottat csinálok én is annyi különbséggel, hogy az enyémnek kb. 1cm széles, cakkos, piros pamutcsipke van a tetején ;)

    Még mindig csodálom a munkáidat.

    Üdv. és kellemes hétvégét!

    Scotty

    VálaszTörlés