2009. július 2., csütörtök

Díj, varrogatás és gyerekhiány, blogbejegyzés....

Ezt a kedves díjat Abile adományozta nekem. Nagyon köszönöm, igazán kedves, hogy gondolt rám:)

A szabályok pedig a következők:
Tedd ki a díjat a blogodra!
Linkeld be azt, akitől kaptad!
Nevezz meg legalább 7 blogot!
Hagyj üzenetet a díjazottjaidnak!

Mivel úgy látom, már szinte mindenkinél járt a díj, ezért nem adnám tovább.


Más:
Azt gondoltam, hogy nem lesznek itthon a gyerekek, majd mennyi mindent meg fogok varrni, nos...ehez képest, alig-alig varrok érdemben....
A barátnőm elment nyaralni, én átvettem tőle sok-sok javítást, ezeket csinálgatom, tegnap egy jó részével végeztem, de még maradt mára is belőle, sőt...az az áldott jó szívem:))) csak ugye ezek a nemszeretem munkák, felhajtások, szűkítések... én újat szeretek varrni:)

Közben azért volt egy új is, egy kész "báli ruha" alá kellett egy abroncsos alsószoknyát varrni, mert hosszú volt az illetőre.

Tegnap előtt egy esti belvárosi séta során kinéztem magamnak az egyik üzlet kirakatában egy szuper felsőt. Ha időm engedné......mert anyag van hozzá itthon:)
Szóval tervek vannak, már csak a megvalósításig kell eljutni.....lehet, hogy haza kellene hozni a gyerekeket???!!!

Megint más:
Még mindig nem tudok megjegyzéseket írni bizonyos blogokra, pl. Gondolathullámok, Ádám, HonfiViki, tehát ahol a megjegyzés írása után profil kijelölést kér ....nem megy....sehogy.....pedig szívesen hozzászólnék:((((
Ha valaki tudná a titkot (tudom, hogy más is jár ebben a cipőben)akkor elárulhatná nekem is:)

6 megjegyzés:

  1. Tényleg érdekes érzés, gyerekek nélkül lenni. Időnként rám is rám tör, hogy egy kis csendet és nyugalmat szeretnék... aztán amikor megadatik, olyan üres a ház, hiányoznak a zajok... :o)
    Sok kitartást kívánok Neked a nemszeretem munkákhoz! :o)
    Megvettem a júliusi Burdát! Annyira jó kis nyári fölsők vannak benne, nem is tudom melyiknek álljak neki!

    VálaszTörlés
  2. Megértelek a javítgatásokat illetően. Amikor még varrtam, szivesebben megvarrtam egy új nadrágot, minthogy kicseréljek egy régiben egy zippzárt.

    Ami a megjegyzésírást illeti:
    Ha be vagy lépve a bloggerre, amikor megjegyzést akarsz küldeni, akkor sem megy?

    VálaszTörlés
  3. Magdalena, sajnos nem megy úgy sem.:(( Pedig olyan sokszor próbáltam már Hozzád is írni...

    Abile, igen tényleg jók vannak benne, de még én sem varrtam belőle.
    Azt hiszem tényleg a "zajok" hiányoznak:)

    VálaszTörlés
  4. Most írtam megjegyzést egy ilyen blogra, amit említettél. Először kiírta, hogy megjegyzését nem sikerült mentenünk, de ha semmi mást nem csináltam csak simán másodszor is rákattintottam a megjegyzés küldésére sikerült!!! Próbáld ki!

    VálaszTörlés
  5. Kipróbáltam, de semmi...nekem ki sem írja, hogy a megjegyzésést nem sikerült elmenteni..
    Megírom a megjegyzést, kiválasztom a google fiókot, rákattintok a megjegyzés elküldésére...és egy villanás, mintha elküldené, de semmi....:(((

    VálaszTörlés
  6. A blogbajokban az előző bejegyzésnél volt erről szó http://blogbajok.blogspot.com/
    és ott a megjegyzéseknél van a megoldás... bár én nem értem, de talán igen, hogy mit kell csinálni :o))

    VálaszTörlés