2009. augusztus 1., szombat

Barna mintás tunika

Ezt a mintás kreppmuszlint még nyár elején szereztem be, eredetileg hosszú nyáriruhának gondoltam volna az anyagot, de az ára miatt inkább csak blúzmennyiséget vettem belőle. Viszont halvány fogalmam sem volt, hogy milyen legyen a fazonja...
Aztán a héten megláttam egy sötétbarnás kevertszálas vászon anyagot (len és viszkóz keverék), kosztümnek, nadrágnak, szoknyának valót. Akkor megvilágosodtam:), tunika lesz belőle, amit nyáron világosabb nadrággal (szoknyával), ősszel pedig sötétebb kiegészítőkkel viselhetek. (vettem a barna vászonból nadrágra valót:)
A fazon a jól bejáratott tunikám alapján készült, kevésbé mély kivágással (igaz áttetsző, ezért kell alá top is).
Ezt a karkötőt pedig ma vásároltam a blúzhoz...az ára pedig hihetetlen volt...250.- azaz Kettőszázötven forint.:))))
A nadrág anyagát beavattam, most szárad:)

4 megjegyzés:

  1. Hmmm...de klassz ez a fazon -még mindig:-) - és az anyag is tök jó!
    Jaj, annyi csorgatom itt a nyálam, és úgy irigykedek, hogy te menniy mindent varrsz meg ilyen ukkmukkfukk.

    VálaszTörlés
  2. Köszi:)))
    Az ukkmukkfukk csak a rutin:)

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom az előttem szólóhoz!!!!

    VálaszTörlés