2009. július 9., csütörtök

UFO és maradék

Tegnap hazaérkeztek a törpök:)
Azt a bújást, hizelgést, amit a Viki véghez vitt délután és este...hát az valami szuper érzés volt.:))) Imádtam:)))
Na persze utána jöttek sorban a számítógéphez, e-mail-ek, üzenetek, nagyon fontos kamasz-dolgok:)
Úgyhogy itt mellettük (mert az élményeket, azért "gépezés" közben is tudták mesélni) kicsit turkáltam az anyagos kosaraimban és előkerült kb. 40 cm maradék fehér pamutszatén.
Vikinek gyorsan elkészült belőle egy szűk szoknya, hátul cipzárral, gombbal és két farzsebbel, dupla dísztűzéssel a varrások mentén. Már ki is mostam délelőtt. (most, hogy itthon vannak, hirtelen felszaporodott a mosnivaló:))
Ma reggel pedig felpörögve ébredtem, gyorsan megfőztem tarhonyáshúst, zöldbabfőzeléket, begyúrtam egy adag "öregtésztát" (a holnapi kenyérhez vagy bagetthez:), mostam, vasaltam, takarítottam.
A tegnapi anyagkeresés közben találtam meg ezt az UFO-t is. Mellény és sapka, mindkettő ki volt szabva és félig össze is volt állítva....gyorsan befejeztem.
A sapkából kettő készült, majd a Viki barátnője megkapja az egyiket:))
Az anyag fekete pamutszatén, a bélése pedig fehér pöttyös vékony blúz-szatén.
A mellény és a sapka szabásmintája is egy régebbi, talán 2006-os burdában volt benne. Vastagabb bársonyból már készült ez alapján sapka, azt nagyon szereti.
A sapka bélése szintén pöttyös anyagból készült.
Miután ezekkel végeztem, előkerült egy darabka fekete pamutdzsörzé, vékonyabb fajta. Ebből egy rövidnaci készült, modern-tánc órára, ott hordhatnak a dressz fölött nadrágot is.

Most éppen egy maradék kétirányban elasztikus (itt nálunk tuwe-ként árusított) anyagból egy egyenes vonalú, max. térdig érő szoknya készül, szintén Vikinek, ünneplős szoknyának.
És azért fekete, mert ez van a lock-ban:)))))

6 megjegyzés:

  1. gratulálok! Ez nem semmi termés! Nekem a szm kimásolása is eltart egy darabig... nem hogy megvarrni. ;o) Tök jó dolog lehet a lányodnak lenni! ;o)))

    VálaszTörlés
  2. Bea! Te szedsz valami hipergyorsítót? Hogy lehet egy napba ennyit besüríteni????
    Nekem mindig bajom volt az időbeosztással...
    A ruhák és AZ ANYAGOK annyira szuperek!

    VálaszTörlés
  3. Kata, köszi?:))
    A mellény és a sapka félig össze volt állítva?:), hogy miért nem lett befejezve akkor, már nem emlékszem...
    Viki is élvezi:)))azt mondta tegnap, hogy imádja, mikor kutatok az anyagok között:))

    Ducila, gyorsítót??!!:))) Néha rámférne, pl. ma reggel...
    Most pl. derékfájással ébredtem...úga nem leszek fitt, azt hiszem:)

    VálaszTörlés
  4. Próbáltál már csontkovácshoz menni? A tesóm az. Kb fél éve végigropogtatott... azóta nem fáj semmi sehol. Próbáld ki!

    VálaszTörlés
  5. Egyszerűen nem is értem, hogy hogy fér ennyi minden az idődbe! Le a kalappal! :o)))
    Szuper a sapka a mellénnyel! :o)

    VálaszTörlés
  6. Cila, lumbágóm van, most már kb. 12 éve.... nem tudom, arra jó-e a csontkovács?

    Abile, köszi. Nem csak idő kérdése, sokszor inkább csak az számít, hogy legyen hozzá kedvem. Olyankor gyorsan megy, de látod vannak dolgok, amiket évek múlva szedek elő:)

    Kata, egyébként szabásmintát kiszedni utálok a legjobban. Ha rászánom magam, akkor egyszerre többet is kirajzolok, de sokszor csak átalakítom a már kivágott mintákat:))

    VálaszTörlés