2009. július 10., péntek

Még mindig maradék:) és gyöngyök

Ismét varróskosár-túra, ismét Vikinek, ismét maradék, most jelenleg bébiplüss. Kb. 2 éve vettem nagyon jó ára volt, és 2 m szélességű!


A rózsaszínt kicsit erősnek találtam, ezért vettem hozzá a sötétszürkét is. Akkor készült a szürkéből szabadidőnadrág nekem és Vikinek, a rózsaszínből nadrág Vikinek, és egy rózsaszín-szürke kombinált, elől cipzáros, kapucnis felsőrész szintén a törpnek.
Azt hittem a maradék már semmire sem elég, de tévedtem:)
Egy raglán ujjú póló/pulcsi került ki belőle. Pillanatok alatt kész volt, lockkal összevarrtam, és a varrások vonalát a sima varrógép egyik dísztűző varrásával díszítettem. A rózsaszínen szürkével és fordítva.

A nyaka eredetileg simán vissza van hajtva, de én inkább egy kicsi ramflit varrtam rá. Sajnos egy-két árnyalattal világosabb szürke volt csak.....
Az eredeti modell burda 2006/01/119. modell.
Előtte persze befejeztem a fekete szoknyát. Sima szűk szoknya, hátul cipzárral, kis hasítékkal.

És végül egy kis "dicskevés":)))

Viki készítette ezeket:

5 megjegyzés:

  1. Na akkor @-ben tényleg megadom a család méreteit...)))Nagyon jó lett!
    Vikinek pedig külön gratulálok a szép alkotásért!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kellemes viselet lehet ez a plüss! :o)
    Gyönyörűek az ékszerek! Nekem a kék tetszik a legjobban és mellette a "málnás" szett!
    Lassan nyithattok egy jó kis butikot a nagylánnyal, ahol a ruhákhoz illő ékszerekkel is el tudjátok kápráztatni a betévedőket! :o)))

    VálaszTörlés
  3. Mamis:))) Vikinek átadom, köszi:)

    Abile, ez a butik ötlet nem is rossz! Kicsit még fejlődik gyöngyfűzésből és már mehet is!:))
    A málnás szett az enyém:) A kéket saját magának fűzte, de nagylelkűen felajánlotta, hogy hordhatom néha....

    VálaszTörlés
  4. Nyugtass meg, hogy Te ezt tanultad, mármint a szabás-varrást!
    Ha igen, én is oda akarok járni órákat venni!

    VálaszTörlés
  5. Viki, nem tanultam sohasem. Csak saját magamtól.....De hozzám is jöhetsz:)))

    VálaszTörlés