2009. július 3., péntek

Meglepetés-PIF ajándék

Mamis jelezte, hogy megérkezett hozzá a régen elfeledett PIF ajándékom:)Igazán meglepetés volt számára.
De nem akartam, hogy a kamasz lánya "irigykedjen" az anyukájára, ezért ő is kapott egy meglepetést:)))))
Nagyon nehéz dolgom volt, mivel Mamis nagyon szépen és igazán sokoldalúan varr, ruhák, táskák, apróságok....
Végül a táskavarrás mellett döntöttem.
mágneszár és karabíner
hímzés és organza
Mamisé hímzett lenvászon, melyre eredetileg organza-virágokat applikáltak. A bélése vastag szaténselyem, 1 belső zsebbel és egy kulcstartó karabínerrel.
A záródása mágneszáras megoldású, a vállpántja nem állítható.

Áginak egy ikeás anyagot választottam, tarisznyaformát adtam neki. A méretét az épp kéznél lévő legújabb burda magazinról vettem. Sima fehér lenvászonnal béleltem, mágneszárral záródik, a vállpántja állítható.



Ági és Mamis táskája volt a hétpecsétes titok:)

7 megjegyzés:

  1. Nahááááát, táskát is tudsz??! Ezt eddig nem is mondtad! :o)) Nagyon jók lettek! Fel kellene utaznom az IKEA-ba! :o)))

    VálaszTörlés
  2. Egyszer-kétszer próbálkoztam már vele...Karácsonykor a barátnőmnek varrtam, anyuéknak...

    VálaszTörlés
  3. És ha tudnád, hogy hogy tele van már pakolva...Ugyanis holnap ezzel megyek a "találkámra!!!"

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy tetszik:))))

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen a táskát nem is számítottam rá és nagy hasznát fogom venni. :) XD

    VálaszTörlés
  6. Nagyon klasszak!
    Most már nekem is fel kellene menni az Ikeába. Már igencsak régóta tervezem...

    VálaszTörlés
  7. Ági, örülök, hogy tetszik:))

    Ducila, köszi:)

    VálaszTörlés