2009. július 7., kedd

Nyári ujjatlan felső


Megrendelésre készítettem 3 teljesen egyforma fazonú felsőt.
Egyszerű fazon, mellszűkítővel, oldalán kis hasítékkal, picit "A" vonalban szabva, ferdepánttal eldolgozott nyak- és karkivágással.
A két fekete-fehér mintás anyaga zsorzsett hatású "selyem", a piros mintás pedig gyűrt pamutos anyagú.
Kettőt fehér pamut ferdepánttal dolgoztam el, a harmadikhoz keskeny, fekete szatén ferdepántot választottunk.
Simán bele tud bújni, akkora a nyakkivágás, még cipzár sem kellett bele.
Hamar elkészültem vele, amit egyáltalán nem bánok, mert ebben a melegben nem igazán van kedvem varrni.

Még vár rám egy hosszú fekete szövetkabátnak a béléscseréje......brrrrr.Előre érzem már, hogy milyen melegem lesz tőle.....:(

Holnap délután hazajönnek a gyerekek:))) Már nagyon hiányoznak!:)))


6 megjegyzés:

  1. Megint nagyon szépeket és extra gyorsan alkottál. Ehhez mennyi tapasztalat kell? Vagy csak a "hagyjatok, alkotok!" felszólalás kell?
    A téli kabáthoz részvétem! Brrrr! Nem lehet őszre halasztani? (Woáwoáwoá?!)

    VálaszTörlés
  2. Jaj! Ne haragudj, csak egy megjegyzés: Az utóbbi napokban, ha megnyitom a blogodat, felugrik egy kis ablak, miszerint az internet explorer nem tudja ezt az oldalt megnyitni. És lecsukja. És kb tizedszerre hagyja békén. Másnál nem tapasztaltam, és mivel a legkedveltebbjeim közt vagy, nem szeretnélek nem olvasni, nem látni.
    Mi lehet a baj?

    VálaszTörlés
  3. Köszi. Tapasztalat? Hát úgy igazából a fiam születése előtt álltam neki varrni (komolyabban:))) tehát 16 év tapasztalata van benne. De ez egy végtelenül egyszerű fazon, úgyhogy ez tényleg könnyen megy.
    A téli kabát megrendelés, ezért nem halasztom:)))
    Annyi kedvezményt adtam magamnak, hogy reggel állok neki, mert a tetőtér délutánra nagyon meleg:)

    VálaszTörlés
  4. Azt nem tudom, hogy mi lehet az oka:((( Néha nekem is előfordul más blogoknál, de aztán "elmúlik"...sajnos nem tudom.
    Nem állítottam át semmit (legalábbis azt hiszem:)

    VálaszTörlés
  5. Háát, az biztos, hogy fázni nem fogsz a jó meleg téli kabát takarásában ..., de biztos vagyok benne, hogy felüdülés képpen majd készül valami kis könnyű, nyári, lenge :o)

    VálaszTörlés
  6. Abile, ma reggelre lehűlt egy kicsit a levegő, már csak a "lustaságom" tarthat vissza a kabátbéleléstől.
    De igazad van, inkább nyári szellőset varrnék:)

    VálaszTörlés