2009. július 17., péntek

A hőség ellenére

varrtam...bár itt a tetőtérben nem éppen kellemes a klíma.
A héten csak a felhajtásokra volt energiám, de ma már muszáj volt próbára előkészíteni egy ruhát.
Miután azzal végeztem, gyorsan kiszabtam két pólót magamnak. Mindkettőhöz ma vettem az anyagot délelőtt és már készen is vagyok mindkettővel:)))
Mindegyik felsőhöz már volt szabásmintám, ezért kicsit gyorsabb volt a munka. A mintás anyagú a burda 2009/05/103. modellje, a fekete pedig a burda 2009/04/110. modell alapján készült.
A mintás anyaga pamutdzsörzé, kicsit érdekes a felülete, az Eurotextil honlapján ezt "kent felületű dzsörzének" hívják, ha jól emlékszem.
A fekete szintén pamutdzsörzé, de ez már teljesen hagyományos anyag.Két ezüst színű karikával díszítettem (ez is mai szerzemény:))

Persze mindez nem jöhetett volna létre, ha a törpök nem anyuéknál pancsikoltak volna egész nap:))

6 megjegyzés:

  1. MAZOHISTA VAGY!!!!!
    A fekete egyébként kiütéssel győzött nálam! Olyan jó lehet, hogy neked ott van az anyagbolt a közeledben, és ráadásul ilyen szép anyagokat lehet kapni! Csúcs!

    VálaszTörlés
  2. Mazohista...ez jó!:)))
    A méteráru bolt csúcs tényleg, csak nem éppen pénztárcabarát:(

    VálaszTörlés
  3. Jaj, Bea, te ezt hogy bírod.... mi levegőt sem bírunk venni.. szédületes vagy, na...

    VálaszTörlés
  4. :) A levegővétel nekem is nehéz:(, de működik egy kis ventillátor mellettem....csak így lehet bírni...

    VálaszTörlés
  5. Szóval akkor a neten látható árak valósak...
    Jómúltkor ájuldoztam egy sort a láttán. Na, de ha minőségi, akkor inkább fizet az ember...

    VálaszTörlés
  6. Igen, az árak sajnos valósak. Igaz, most elég sok anyag akciós és van jópár, ami barátságosabb árkategóriában van.
    De pl. a fekete és a türkiz pólóanyag métere kb. l700.-, 1,10 méter kell belőle. Ha magadnak varrod, akkor annyiba kerül kb. mint egy leértékelt vagy "kínai" póló...
    Éééés, méretre varrt egyedi ruhadarabod van!!!

    VálaszTörlés