2009. július 14., kedd

Türkiz póló, díj, kenyér és kirándulás

Szóval...ugye ürítgettem a kosaraimat...fogytak az anyagok...és ettől a lelkemnek nem volt jó:)
Most már tényleg csatlakoznom kell a helyi AA csoporthoz (Cicvarek után szabadon:)))).

Szerencsére tegnap délután a család nagy része fagyizni kívánt a belvárosban, én pedig teljesen önfeláldozóan beleegyeztem, sőt lemondtam a fagyimról is.
Míg ők nyalakodtak én anyagot vettem:)))
Nagyon szolíd voltam és csak egy pólóra való türkizkék pamutdzsörzével távoztam a boltból. Pedig nagy volt a csábítás. Jobbnál jobb és újabbnál újabb anyagok voltak, nagyon sok pedig akciós áron:)))De a lelkem helyrebillent:))
Ma pedig, míg Viki ebédet főzött (ici-pici segítséggel!) én elkészültem a pólómmal.
A szabásminta a burda 2009/04/110-es modellje alapján van. Persze módosításokkal. Az elejét szokás szerint duplán szabtam (a mellrészt)és a hátába nem tettem szűkítőt.
Kiflittereztem a nyakánál, de nem tetszik, úgyhogy még lehet, hogy leszedem és újra rávarrom...

Ducika Ducila megajándékozott két díjjal is! Nagyon-nagyon köszönöm.

A hétvégi fehér kenyér után készült ez a graham lisztes kenyér és sajtos bagett is. A recept szintén Limarától van. Nagyon finom lett mindkettő. Bagettet már sütöttem, de ez a kenyér újdonság volt. Még a két férfi is jóízűen ette, pedig ők - főleg a fiam - nincsenek annyira oda a teljes kiörlésű kenyerekért, pékárukért. De azt mondták, ez jöhet máskor is!!
Graham-kenyér

Sajtos bagett
Szombatra pedig tervezem, hogy elmegyünk kirándulni Szentendrére, megnézzük az Ister-napok rendezvényt, ahol remélem tudok találkozni Kdattával, aki tüneményes áruival lesz jelen!:)))

7 megjegyzés:

  1. Gyönyörű szín, csudaklassz forma! :o)
    És még ezek a finomságok is... hmmmm :o)

    VálaszTörlés
  2. Hűűű mennyi minden! A péksütik istenien néznek ki, de most muszáj tovább gördítenem, ui épp meg akarom vonni az ilyen csábításokat magamtól. A sok ülőmunkától és péksütikéktől kissé eltunyultam.

    A póló színe is csodaszép. A flitter pedig talán egy sorban is elég lenne. Nekem a kettő soknak tűnik egy picit.
    A reklámot köszi ;o) És tényleg gyertek! Én ott leszek! :o))

    VálaszTörlés
  3. Abile, köszi. Már mióta megjelent az a burda, azóta nézegettem ezt a felsőt. És most kész:))

    Kata, szívesen a reklámot! Kenyér:))))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ;) Tavaly egy hasonlót csináltam a barátnőmnek, csak rózsaszínben és nála az egész középső rész flitteres volt. Ja és még azt hozzáteszem, hogy kismamafelső :)A flittert a Ripsz-Ropszban vettem (kb. 5cm széles rózsaszínű flittergumi).
    Nekem mostanában nincs időm varrni, így olyan jó nézegetni, amiket csinálsz.

    Üdv. Scotty

    VálaszTörlés
  5. jo a polo fazonja nagyon. Bar en vagy kevesebb/semmi, vagy tobb flittert tettem volna;-)

    VálaszTörlés
  6. Köszi kicsoda, tényleg jó fazon. Már gondolkoztam rajta, hogy más színben is kellene még egy-kettő:)
    Flitter...egyenlőre hagytam így, olyan meleg van itt fenn a tetőtérben, ahol varrok....

    VálaszTörlés