2009. március 30., hétfő

Trenchcoat III. fejezet

Szombaton elkészítettem a bélést a kabátomba. Már csak az alja bélést kell felhajtani, ezt most kézzel akarom megcsinálni, nem konfekcióbéleléssel, valamint a derék és ujja övpántokat kell készre varrni. Közben még el kell mennem a cipőkellékeshez ringli beütő "szerkezetért". Először arra gondoltam, hogy egy cipésszel beüttetem a ringliket, de félek, hogy összepiszkolódik és akkor azt hiszem kicsit ideges lennék. Ráadásul még tervezek egy hasonló kabátot sötétebb anyagból is, úgyhogy megtérül a befektetés.
Belső zseb a bal eleje bélésben


Háta alátét cimkével
Gallér
Kabát kibélelve
Ujja bélés készen:)
Egyébként a cipőkellékes boltocska egy kincsesbánya. Övcsatok, ringlik, félkarikák (pl.táskához), mágneszárak (szintén táskához) fillérekért kapható náluk. Pl. 1 darab mágneszárért fizettem 47.-azaz Negyvenhét forintot.:)) Azt hiszem, hogy az ilyen apróságokért, kiegészítőkért érdemes ezt a boltot felkeresni és nem a rövidáru üzletet.

16 megjegyzés:

  1. Nyitott lennél-e arra, hogy vennél nekem pár dolgot ennél a szuper boltosnál, majd postai úton rendeznénk a dolgot?

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűséges!!
    Nálunk is van egy "bőrbolt" ahol a táska-készítés minden apró kellékét, de még cipzárakat, szalagokat, ruhafestéket is szinte "fillérekért" lehet beszerezni. Én is inkább oda megyek, mint a rövidárudába!

    VálaszTörlés
  3. Persze Zaza, csak írd meg, hogy mit szeretnél:)))Szerintem holnap úgyis megyek.

    Abile, itt is van Colombus ruhafesték (eddig sehol máshol nem láttam),cipzárak méterben, fémcipzár, bőrzsinórok, ringlik, patentok stb.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szèp a blogod, nagyon tetszik, ès klassz dolgokat varrsz, profi mòdon! Az a piros selyemblùz... szerelmes lettem bele.
    Engedelmeddel àllandò olvasòd leszek.

    VálaszTörlés
  5. A ringli beütő és lyukasztó (a legnagyobb méret) kb. 4e Ft. Ha nem akarsz ekkora összeget beruházni, akkor szívesen megcsinálom neked. Van 16-os (ez a legnagyobb ringli) és 10-es beütőm és lyukasztóm is. És persze ringlijeim is vannak bőséggel.
    Szép lesz a kabát! ;)

    Üdv. Scotty

    VálaszTörlés
  6. Köszi Scotty, de én az övhöz a legkisebb ringlit vettem meg, 4-es azt hiszem. Úgy emlékszem, hogy kb. 1000.-ft körüli összeg lenne a hozzá való tőke és beütő, valamint a hármas lyukasztó.
    Ha ilyen óriás ringlire lesz szükségem, akkor viszont élnék a lehetőséggel:))) Köszi mégegyszer is!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon profi munka! Olyan ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jól halad, rengeteg munka van egy ilyen kabáttal. Szépen, precízen dolgozol. Nagyon tetszik, de főleg azért is, mert fehér.

    VálaszTörlés
  9. Hát, igen a legnagyobb ringli beütője a legdrágább (2000 ft fölött van az ára) + a lyukasztója, ami szintén nem olcsó és az a rész, amibe a ringlit teszed, hogy ne mozduljon el, amikor ütöd. A kisebbek már olcsóbbak.
    A belvárosi cipőkellékesben voltál, vagy a Mónuson?
    Üdv. Scotty

    VálaszTörlés
  10. Magdalena, Princi köszönöm:)))

    VálaszTörlés
  11. Scotty, a belvárosiban voltam:) Végülis 1300.- volt a 3 rész együtt a legkisebb ringlihez.
    Nem téged láthattalak kijönni a Voálból ma délelőtt???

    VálaszTörlés
  12. De igen :) Hajni, a fiatal kis eladó lány nagyon jó barátnőm. Igazából a boltból ismerem, de nagyon jóban lettünk idő közben. Nevenapja alkalmából köszöntöttem meg és vettem 1m szép kis virágos vászon anyagot is.
    Én visszatérő vásárló vagyok a cipőkellékesnél és ha nagyobb összegben viszek holmit, kedvezményt ad a tulaj.
    Kíváncsi vagyok a már elkészült kabátodra. Biztosan nagyon szép lesz, így az apró részletek alapján. Én is kedvet kaptam egy hasonló varrásához.
    Üdv. Scotty

    VálaszTörlés
  13. Szép kabát lesz, nagyon tetszik a bélés anyag!:)

    VálaszTörlés
  14. Elárulnád hol található ez a boltocska? Táskába való mágneszárra lenne szükségem.
    Nagyon tetszik a kabátkád,rendkívül szépen dolgozol!

    VálaszTörlés
  15. Jutus, a bolt Győrben van a Kisfaludy utcában:)

    VálaszTörlés