2009. március 22., vasárnap

Muszlin blúz

Ezt az anyagot még tavaly augusztus végén vettem, amikor Sárváron hosszúhétévégztünk kettesben a Zurammal:) (mert persze ott is megtaláltam a -szerintem egyetlen- méteráruboltot).
De mentségemre legyen mondva 500.- volt métere, hát nem lehetett ott hagyni..
A fazont az egyik üzletlánc tavaszi kollekciójából csentem el. A szórólapon láttam, felpróbáltam, hogy jól áll-e egyáltalán, azután megvarrtam:)
3/4-es denevérujja van, összehúzó zsinór van a vállvarráson végig, passzé az ujja végén és 10 sor gumicérna az alján.



Tudom, hogy nem tavaszi színű, de (mivel szabásminta nélkül készült) ki kellett próbálnom mielőtt megvarrom egy kicsit (?) drágább anyagból, amit a hétvégén vettem:)

4 megjegyzés:

  1. De bizony!:))
    Ja, a nyaka még nincs elszegve, mert este már alig láttam a feketét, de majd ma!!

    VálaszTörlés
  2. Itt a válasz a kérdésre,hogy miért érdemes inkább varrni,mint kész cuccot vásárolni :-))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik! :O Grat hozzá! ^_^

    VálaszTörlés