2009. március 13., péntek

Viki UFO kabátja

Még tavaly kezdtem el ezt a nőcis farmerdzseki fazont Vikinek barackszínű jacquard szövetből, valamelyik régi burdából. (sajnos nem írtam fel és most halvány fogalmam sincs, hogy melyikben volt a minta...)
Aztán valamiért nem készült el. (hallgattam is érte eleget:)))
A hétvégén, mikor rendeztem az egyik anyagos kosarat előkerültek az alkatrészei. Hogy miért nem fejeztem be, azt nem tudom, de most kb. másfél órája álltam neki és már kész is. Illetve még a puffos ujjhoz kell kitalálnom valami "merevítést", hogy ne lógjon a leányzón:), vagy válltöméssel vagy tüll "fodorral" gondoltam megoldani. Habár- mivel nincs bélelve- talán a tüll jobb lenne.
Puffos ujj

Az ujja kézelője

Mielőtt a kabátot befejeztem volna, összeállítottam a világoskék nadrágot és ruhát, amit megrendelésre varrok.
Még a végén belelendülök újra:))

6 megjegyzés:

  1. Én úgy látom, már belelendültél... és ennek nagyon örülök! Megoldódtak a gondjaid, mondd?

    VálaszTörlés
  2. :)
    A gondok még nem teljesen oldódtak meg (a pénzem egy részéhez már hozzájutottam:), de tudom, hogy át kell lendülnöm rajtuk, mert különben bele fogok fulladni. Ez a maximalizmusom átka, ha valami nem úgy sikerül, ahogy elképzeltem....
    Szerencsére a párom támogat! Sőt ma megyek egy munkamegbeszélésre is. A varrásnak pedig tényleg jó a terápiás hatása.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, az anyag választásaid mindig annyira jók... :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Pricni! Örülök, hogy olvasol:))

    VálaszTörlés