2009. március 26., csütörtök

Vásároltam

Páromnak árubeszerzés miatt kellett Pestre mennie, én persze kapva kaptam az alkalmon, elcsábítottam a Bentexbe is.
Szegény..amikor meglátta a választékot...azt hiszem végigfutott rajta, hogy mit is vállalt:)
De büszke vagyok Rá, hősiesen tűrte míg válogattam a cérnák, gombok, zsinórok között,sőt még segített is keresgélni.
Még a barátnőmnek is bevásároltunk! Kicsit bosszantó, hogy amíg Győrben egy db cérna 200 Ft-tól indul, itt majdnem a feléért kaptam....

Ezután még egy "bolondboltba" is elvitt, habár én már sokkal előbb feladtam volna, mert ez a rengeteg útfelbontás, terelés stb. nekem már a kedvemet is elvette.
Úgyhogy bocsánatot kérek mindenkitől aki szereti, de szerintem már élhetetlen ez a város:(

Hazafelé kihagyhatatlan megállóhely az IKEA, ahol természetesen vettem anyagot is. Nagyon klassz vékony pamutvászon, puha, Vikinek lesz majd belőle pizsi.

A hét elején kiszabtam és elkezdtem összeállítani magamnak egy tavaszi kabátot. "Ballonkabát" fazon, dupla soros gombolás, öv, ujja övpánt stb. tehát elég sok "kütyü"-t kellett hozzá kiszabni, mire végeztem a kabát-bélés-vetex szabással az olló feltörte az ujjamat:) Holnap megpróbálom lefotózni a jelenlegi állapotában, most már sötét van, nem adná vissza a normál színét.


3 megjegyzés:

  1. XIII.kerület, Mór utca (talán 16 a házszám). Nagyon jó üzlet!

    VálaszTörlés
  2. Ugyanezt kérdeztem volna én is.
    Nagyon kiváncsi vagyok a kabátra, és olyan irigy- szépeket varrsz, pontosan, de jó neked. Egyszer talán én is fogok. :o(
    Majd mutasd be....

    VálaszTörlés