2009. március 18., szerda

UFO blúz

De már nem a Vikinek:((
Kb. 2 éve kezdtem el varrni ezt a blúzt évnyitó vagy évzáró alkalmából. Arra emlékszem, hogy nem volt itthon gombom, ami illett volna rá, ezért félretettem. Gondolom valami mást vett fel Vikim, mert ez a blúz most került elő a kosaramból...
A barátnőm unokahúga örül majd neki:)
Kigomblyukaztam-de gombozni majd a barátnőm vagy az anyuka fogja- én nem szeretek gombot felvarrni...

Szombaton a leányzóm szülinapi buliba megy, szeretnék valami táska-félét varrni a kislánynak.
Ezért most újra felforgatom az anyagos kosaraimat. Most nagyon bánom, hogy én nem vagyok olyan profi anyagfestő, mint néhányatok, jól jönne néhány centi "lányos" színű anyag:))

3 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz, ezek a fodrok külön anyag darabból vannak?

    VálaszTörlés
  2. Külön anyagcsík, a szélén sűrű apró öltésekkel ellockolva (hű micsoda szó!), a közepén végigvarrtam nagy laza öltésekkel, beráncoltam, majd a szabásvonalra varrtam. Egyszerű és mutatós.

    VálaszTörlés
  3. Igen, nagyon "hálás" ez a fodorféle, én szoktam ilyet, szeretem! Szép lett!
    UFO nálam is van szép számmal!!!!

    VálaszTörlés