2009. március 15., vasárnap

Farmernadrághoz piros blúz

Ebéd után a fiúk meccset néztek (A.C.Milan....a fiam fanatikus rajongó), a lányom olvasott (szerencsére imád olvasni!), én pedig nekiálltam varrni. Késő délutánra befejeztem a farmernadrágot a barátnőm tesójának.
Neki varrtam pár hete az ezüstszürke szatén blúzt ami nagy sikert aratott, ezért arra gondoltam, hogy van itthon piros szaténom, megvarrom egy ugyanolyan fazonra a fekete nadrághoz. Szerencsére tetszett neki az ötlet, úgyhogy ma estére el is készültem a blúzzal:))
Egy kevés sikerélmény:)))

A nadrág hátsó
zsebe fehérrel tűzve
Svédzseb
Piros blúz ujja-háta gumicérnával
Piros szatén blúz
A nadrág egy meglévő alapján készült, a blúz mintája pedig a burda 2009/02/129 modellje.
A blúzhoz a szatén matt belső felét használtam, csak a masni és a mell alatti pánt van a fényes feléből.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek!!Örülök, hogy ismét belelendültél a varrásba.

    VálaszTörlés
  2. Aranyos ez a masni!:) Jó látni ezeket a blúzokat, kész felüdülés a butikokhoz képest!:D

    VálaszTörlés
  3. Farmer anyagot varrni nem a legkellemesebb a több(4)rétegű részeknél. Hogy bírja a géptű?
    A blúz nagyon tetszik, szeretem a pirosat, fényeset, masnisat!

    VálaszTörlés
  4. Mamis, köszönöm, én is örülök:))

    Ádám, köszi. Hát nem butikos cucc az biztos.

    Princi, örülök, hogy tetszik a blúz! A farmer nem igazi farmer minőség, egy vékony kb.szövetvastagságú anyag,csak a szövése farmer, úgyhogy ez nem volt tű-gyilkos.:) De igazad van, a normál farmert tényleg borzasztó varrni, néha még a felhajtás is rémálom:)

    VálaszTörlés
  5. van, itt vagy megint! És persze, ha itt vagy, akkor varrsz szépséges cuccokat megint... :o)))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépeket varrtál. Ezt a felsőt én is megvarrtam. A nyakrésznél a gumit rövidebbre kellett vennem, mert mély volt a kivágás. A masnit hogy varrtad rá?

    VálaszTörlés
  7. Szia Jolcsi! Rég "hallottam" felőled!
    A masni csak rá van tűzve (mosást megkönnyítendő).
    Nagyon hálás darab, könnyű varrni, gyorsan készen van.

    VálaszTörlés