2009. március 12., csütörtök

Újra varrok:)



Ma végre rászántam magam a varrásra. Kicsit nehezen ment (mint akit bottal vernek:), de végülis kiszabtam és próbára összeállítottam egy fekete vékony farmeranyagból készülő nadrágot a barátnőm hugának. Trapéz fazonú, fehérrel dísztűzött nadrág lesz, elasztikus anyagból.
Mivel ezzel elég hamar végeztem, ezért kiszabtam egy régi "kuncsaftomnak" egy halásznadrágot és egy nyári pántos ruhát, nyers színű vékony anyagból. Pár éve varrtam neki ugyanilyeneket, szerencsére a szabásmintát is megtaláltam:). Ezután készül majd neki ugyanez halványkék színből is. Ő csak hétfőn tud majd próbálni, úgyhogy talán addigra mindet össze tudom állítani próbára.

Szóval a mai napom végre hasznos volt (lesz).
A beillesztett képről jut eszembe, hogy ismét nyílik az orchideám:)))


6 megjegyzés:

  1. Az orchideához gratulálok!(És egyben irigyellek is, nálam még sosem nyílt ki újra) És varrjál, varrjál sokat és mutasd is meg, légyszi! Tőletek, kreatív blogosoktól várom az indíttatást, hogy egyszer végre én is újra elővegyem a varrógépemet.

    VálaszTörlés
  2. Hajrá,csak el kell kezdeni,aztán abba se bírod hagyni.Az orchidea meg csak fokozza a jókedved :-)

    VálaszTörlés
  3. Hurrááá!!!Ismét a fedélzeten!!!(Elárulom,engem is bottal ütnek, hogy varrjak!!)

    VálaszTörlés
  4. Dejóóó, hogy itt vagy és újra varrsz! :o)

    VálaszTörlés