2009. április 2., csütörtök

Főztem:)

Már hónapok óta ki akartam próbálni, persze néha-néha elfeledkeztem róla. Nem találtam a megfelelő alapanyagot, mígnem a cipőkellékes boltban rábukkantam. És a mai délelőtt végre megcsináltam!
Anyagot festettem! Orgonalila és fűzöld színekben. Háát a lila szép (legalábbis nekem tetszik), a fűzöld...hagy némi kívánnivalót maga után, de mivel ez az első festésem és teljesen a leírás szerint készítettem mindent, ezért jó lesz!

De ez a munka is fertőző, már feltúrtam a kosaraimat, ruhásszekrényeket, hogy mi is az amit még megfesthetnék...:))
Persze a kabátom még nincs készen, a héten csak rohangáltam, ügyeket intéztem, és 3 helyen vágtam el a kezemet...de próbálom most már befejezni.:)


10 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon jók lettek a színek!! Mit varrsz belőlük?

    VálaszTörlés
  2. Millllen anyagot lehet cipőkellékes boltban kapni??!!! :O
    Szépek ezek a színek, s különben is csak a megfelelő "párt" kell hozzá megtalálni, s akkor a legvadabb szín is jó lehet :D ...vagy nem foltvarsz belőle?!

    VálaszTörlés
  3. Köszi:) A zöld is már halványul, ahogy szárad:) Táskára vagy valami apró kezdetleges foltozásra gondoltam.
    Körmi:), a cipőkellékesnél a festéket vettem, az anyag az molino:)
    De tetszik ez a festegetős-buli, úgyhogy még biztosan készül más szín is, de egyenlőre próbaképpen csak ezt a kettőt vettem.

    VálaszTörlés
  4. Hmmmmmmmmm :)
    Mennyire bírja a mosást?

    VálaszTörlés
  5. Hm:) Ez egy nagyon jó kérdés. Én sem tudom. Végülis többször átöblítettem, majd az utolsó öblítővízbe (ami már nem volt színes) ecetet is tettem. Ez elvileg fixálja a színt. Remélem!!

    VálaszTörlés
  6. Köszi Mamis! Száradás után még jobban tetszik a színük:))

    VálaszTörlés
  7. Bea, olyan régen keresek Colombust, mágneszár forrásom is is csak elég messze van, de minden nap járok a belvárosban - elárulnád a csoda-cipőkellékes címét? A kabátod lélegzet elállító, a festett anyagaid is szépek. Jó munkát és köszönöm a segítséget! Emőke

    VálaszTörlés
  8. Szia Emőke! Köszi:)
    A Kisfaludy utcában van a cipőkellékes (a Pizzs Hut felöli oldalon). 8tól vagy fél 9-től van nyitva, szombaton nincs. Columbus elég nagy színválasztékban van náluk, 80.-/csomag,mágneszár pedig 47.-/db.Remélem segítettem!

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm, Tündér vagy! De jó ma délután már "főzhetek is"... Emőke

    VálaszTörlés