2009. március 22., vasárnap

Tavaszváró póló II.

Ez a másik anyag, amit most vettem. 95 cm-es mintaegységenként készült az anyag, szintén pamutdzsörzé. Volt ugyanez csíkosban is:)
A póló szabása találomra készült. Tavaly próbáltam egy hasonlót az egyik butikban, tetszett, most jött el az ideje, hogy elkészítsem.
Az oldalába gumit varrtam kb. 20 cm-es szakaszon
A nyakmegoldása
Az ujja "denevér ujj", az aljára külön egy passzét szabtam, ettől kicsit hosszabb lett.
Fekete, fehér nadrággal mutatós lesz.
Ja, és ez is az enyém lett.:))

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!
    Mindkettő tetszik (megadnám a címem...)))

    VálaszTörlés
  2. Azt elhiszem, hogy mutatós lesz... minden pasi utánad forogni... :o)))

    VálaszTörlés
  3. Mamis:)), a címed mellé a méretet is küldd el:)))

    Zaza, ez jó, erre nem is gondoltam:))

    VálaszTörlés