2009. szeptember 30., szerda

Piros kabát és terveim

Ezt a piros kabátot megrendelésre készítettem.
Finom, puha szövetből készült, a burda 2008/10/102-es modellje alapján.
A bélése vastagabb kabátbélés anyag, "férfipizsama" mintával (szerintem nagyon jó!!)
A fotó borzalmas lett, borús idő van, és a vaku miatt nagyon "fényes", bocsi:(((

Bélés mintája
Gombok (fentről lefelé kicsit több a sötét árnyalat a gombokon:)

Antikolt akasztó került bele
Kényelmi hajtás a háta bélésben
Reggel el kellett mennem akasztót venni (azt hittem van itthon, de tévedtem...) és ezzel tértem haza:
A felső anyag egy elasztikus vékony bársony, amiből ezt szeretném elkészíteni:
Ha jól emlékszem a www.burdafashion.com oldalon találtam ezt a képet, onnan mentettem el magamnak nem is olyan régen (talán még most is fent van az oldalon).
Az alsó anyag pedig egy hozzá illő sötétszürke színű szövet, nadrág lesz belőle. (előbb-utóbb:))))

6 megjegyzés:

  1. Egy varázsló vagy!
    Ez is nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  2. Köszi:))) Nem vagyok varázsló, bár néha jól jönne némi varázsige:))

    VálaszTörlés
  3. Jaj, Bea, ez a kabát élőben még szuperabb, mint képen!
    A tulajdonos drukkol a rossz időért!! Nagyon klassz lett, köszi! Puszi!

    VálaszTörlés
  4. Kata, örülök, hogy tetszik!:)
    Azt el is hiszem, hogy drukkol a rossz időért, én is azt tenném az Ő helyében!:)
    Ha bármi segítségre van szükségetek csak szóljatok! Puszi!

    VálaszTörlés
  5. Az a szürke anyag szuper! Persze, a kabát is. :)

    VálaszTörlés
  6. Hát, most meglepődtem, hogy mit is írtam magamnak:))))))
    Egyébként köszi, az anyag pedig szerintem is szuper!:)

    VálaszTörlés