2009. szeptember 26., szombat

Óhaj-sóhaj teljesítve!

Elkészültem az előző postban említett szoknya-mellény együttessel, ami Vikinek készült:) Az anyagből futotta még egy sapkára is!
A mellény szabásmintája a burda 2006/09/128-as modellje, amit Vikire alakítottam és kicsit átszabtam, sokkal mélyebb lett a kivágása.
A mellény három apró gombbal záródik és sötétzöld selyembéléssel van kifordítva.
A sapka szintén ebben a burdában van, a 129-es modell. Ebből már több is készült neki.
A gombokból jutott a sapka tetejére is, ami szintén selyembéléssel van kibélelve. Sajnos a sapkánál, mivel az anyag már eléggé fogytán volt, nem mindenütt tudtam passzítani a kockákat...
A sapka ellenzőjét kivetexeztem, majd mindkét felére táskamerevítőt rögzítettem néhány sor varrással, amit a kockamintában el tudtam "rejteni". Így végre igazán normálisan áll a sapi ellenzője, nem zörög és mosható is.

A szoknya csípőrésze formára szabott, az alja bőségét viszont szabásminta nélkül, egy "gyári" rakott szoknya mérete alapján készült. Oldalában cipzárral záródik.

No és készül hozzá nyaklánc...már fűzi is...ha készen lesz mutatom!:)))

10 megjegyzés:

  1. Ez bámulatos :O Hihetetlen ügyes vagy :) Irígylem a lányodat :P

    VálaszTörlés
  2. Bea, le kalappal előtted. Ez aztán a teljesítmény. Hogy bírod energiával? Azért néha pihenj egy keveset, nehogy lebetegedj.

    Üdv. Scotty

    VálaszTörlés
  3. Liz, köszi:)) Már többen jelentkeztek örökbefogadásra:)

    Scotty, néha kipurcanok, de a csajszi öröme feldob:)
    Akartam kérdezni, hogy milyen anyagot vettél a Voálban??

    VálaszTörlés
  4. Nagyon csini ez a kockás szett!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik ez a kockás összeállítás!

    VálaszTörlés
  6. Olcsót Bea, ugye milyen hihetetlen? :) Néha szerencsém van és találok 1000Ft alatti anyagot. Az én anyagom is kockás. Tejeskávé, lila, bordó és barna kockás. Még nem tudom, hogy mikor lesz belőle ruha. Most pihennem kell (arcüreg és gégegyulladásom van), de azért megmaradok.

    Üdv. Scotty

    VálaszTörlés
  7. Abile,:)))

    Scotty, mielőbbi jobbulást kívánok! Gyógyulj meg hamar!!

    VálaszTörlés
  8. Köszi! A lónak való adag antibiotikum remélhetően segíteni fog.

    VálaszTörlés