2009. október 3., szombat

Szombati varrogatás

Sürgősen szükségem lett néhány "dolgozós" darabra, ami kényelmes és nem túl elegáns.
Délelőtt elszaladtam (na jó, inkább elautóztam) a szuperméteráruba és egy jókora táskával tértem haza.
Két pólónak egy nadrágnak és egy szoknyának vettem anyagot. Mivel a nadrág és szoknya anyagát be kellett avatni, ezért a pólókkal kezdtem.
Persze csak este felé értem rá kiszabni és összevarrni (kicsit több, mint 100 db krumplis pogácsa megsütése után.....), de 90 %-ban kész mindkettő. Már csak az ujja és alja felhajtások vannak hátra.
Az anyag pamutdzsörzé mindkettőnél, a fazon pedig a burda 2008/12/113-as modellje alapján készült. Fazonra is egyformák, így igazán gyorsan elkészültem velük.
Lockkal öszevarrtam a varrásvonalakat és legvégül a nyakkivágásra került egy szegőpánt.
Közben a beavatott anyagok is megszáradtak....

6 megjegyzés:

  1. Bea, hát te sose pihensz? :) Kérdem én, aki hajnali 0:30h-kor még a számítógép előtt ül :D
    Nagyon jók lettek a felsők. Én is szemezgettem az első anyagával a Voálban, de végül lebeszéltem magam róla.

    VálaszTörlés
  2. Idézek:
    "Sürgősen szükségem lett néhány "dolgozós" darabra...". Most valamiről nagyon lemaradtam...???

    Nagyon jók lettek, és ez a gyorsaság,na ezt irigylem ám!!!

    VálaszTörlés
  3. De jók ezek az anyagok... asszem nekem is körül kell majd néznem... mindig csak a csíkos... :D

    VálaszTörlés
  4. Húú, de szuper!
    Végre holnap én is eljutok a szuperüzletekbe. Éééés betankolás indul. Nem sokára írok privátot is a vállalkozás TEÁORjával kapcs-ban. Van jó is, rossz is:-)

    VálaszTörlés
  5. Scotty, először én is lebeszéltem magam róla, de 1-2 újabb látogatás és a sürgősség miatt rábeszéltem magam:)

    Mamis:))), írok mailt.

    Ádám, köszi. Látogasd meg a pesti Eurotextil boltokat, érdemes.
    Pl. 1073 Bp.Erzsébet krt. 20,
    1061 Bp. Andrássy u.47.
    1015 Bp. Hattyú u. 18.
    1214 Bp. Rákóczi F. u. 142.
    (a címek a reklámszatyorról vannak:)))
    Sajnos nem tudok hozzászólni a blogodban, a mailt pedig mindig elfelejtem:(, de nagyon klassz ingeket varrtál!!

    Cila, köszi. Remélem sikerrel jársz anyag ügyben.És várom a levelet:)

    VálaszTörlés
  6. Úgy irigyellek, hogy magadra is jut időd... Én mindig az utolsó helyen szereplek a listámon, így igen ritkán kerülök sorra! :o))

    VálaszTörlés