2009. szeptember 6., vasárnap

Itt van az ősz.....

Barátnőm a napokban ünnepelte névnapját. Mivel jövő héten tudom majd csak megköszönteni, ezért a hétvégét néztem ki az ajándék elkészítéséhez. Az alábbi képről (ha minden igaz burda zacskós szabásminta....) a jobb felső sarokban lévő táskával már jó ideje szemezek. Mivel van itthon sötétbarna műbőröm és emlékeztem egy kb. 60 cm-es ősrégi kockás szövetanyagra is (fel kellett túrnom érte két kosarat, de meglett!) szombaton elkezdtem varrni.



És a kész táska:
A felső ráncolás nem került rá, mivel mindennapos táskának készült, ezért talán egyszerűbb használni mágneszárral. A mérete hatalmas, a drága barátnőm szeret sok-sok cuccal járni:)
A bélés mindkét oldalára került zseb, méghozzá hatalmasak, az egyik felén két részből áll, külön a mobilnak. Valamint karabíner is található benne, a kulcsoknak!
Mivel maradt anyagom a kockásból, ezért készült ez a fazonú táska. Csak úgy, majd valakinek ajándékba. De tetszik nekem is, lehet, hogy megtartom:)

Ennek a magassága sokkal kisebb, szintén mágneszárral záródik. Mindkettő pántja állítható.
A rátét mindkettőn krémszínű műbőrből készült.

A bélése mintás selyembélés anyag.
Miután tegnap este idejutottam a számítógéphez, a kedvenc blogjaim olvasgatása közben láttam Kdatta új táskáit.
Úgy látszik, már mindenki őszi hangulatba került!:)

9 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóó lett a táska. Nagyon ügyes vagy!
    Nem felejtettelek el! Csak közbejöttek dolgok! Remélem a jövő héten már több időm lesz.

    VálaszTörlés
  2. Köszi a táskadícséretet!:)
    A többit viszont nem értem....:(

    VálaszTörlés
  3. :-) A táska nagyon szuper!
    És vicces... már hónapok óta szemezek a polcomon ezzel a zacskós sz.mintával... de lassan itt a tél... és a sok sötét este... és a sok textilek... és az új varrógépem is ugye, amit alig használtam még... szóval, hajrá?!

    VálaszTörlés
  4. Nekem csak a kép van meg a szgépen:) Azért is néz ki teljesen másképp a táska:)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Bea!
    Bevallom, most bukkantam csak a honlapodra, és nagyon örültem, hogy végre találtam olyan helyet, ahol igazi ruhák is készülnek!
    Lelkes nézelődöd leszek!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Nóra, szívesen látlak máskor is!:))

    VálaszTörlés
  7. Kedves Bea!
    Hová lettél?? Már olyan régen hallottunk felőled!

    VálaszTörlés
  8. Kedves Abile!
    Nagyon aranyos vagy, hogy érdeklődsz!:) Vagyok, varrok, csak most nagyon sok a felhajtás-függönyszegés és ilyen apróságok, ami nem annyira publikus:) Közben persze a megkezdődött iskola is mindig ad programokat, szülői ért., családi nap, ide-oda furikázás a gyerekekkel....Szóval vagyok!:))
    Köszi, mégegyszer is az érdeklődést!!

    VálaszTörlés
  9. Örülök, hogy "csak" elfoglalt vagy! :o))

    VálaszTörlés