2009. szeptember 29., kedd

Kord szoknya

Néhány hete mutattam ezt az anyagot, ma délelőtt pedig nekiálltam megvarrni.
Már akkor tudtam, hogy majd egyszer rakott szoknya lesz belőle Vikinek, de a mai varrásra az apropót az adta, hogy hétvégén beszereztünk neki egy széles övet, nagyon szép mélybordó színben és bevillant, hogy milyen klasszul nézne ki a törtfehér mikrokord szoknyához.
Viki még nincs itthon (du. fél 3 van:)), biztosan meg fog lepődni!
Az övbújtatót szélesre varrtam, és az egyik sűrű dísztűző öltéssel állítottam össze, így kevésbé lett vastag (igaz két tűm így is bánta....)
A csípőrész belső részét viszont már előrelátóan egy vékony voál anyagból szabtam ki, amire természetesen cimke is került.

9 megjegyzés:

  1. Egyedi részletmegoldásokkal tarkított darab. Nagyon igényes!

    Elárulod, hogy honnan van a címkéd? Nekem van, festéknyomott, a férjem csináltatta, de az a készítő már nem csinálja.
    A testvéremet szeretném meglepni hasonlóval karácsonyra, mit tanácsolsz?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Nóra:))

    A cimkéimet Mamis készítette, hímzőgéppel.Keresd meg e-mail-ben, biztosan segít:))
    A címét megtalálod a blogján: Tű,Cérna,Olló:))))
    Te nem varrtál mostanában? Vagy most inkább a konyhában alkotsz?

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a segítséget, megkeresem!

    Az elmúlt hétvégén nagylétszámú vendégség volt nálunk, arra készültem egész múlt héten, de már végre varrok, most is épp a varrógép mellől álltam fel, remélem holnap már meg is mutathatom. :-) Egy őszi nadrág van készülőben.

    VálaszTörlés
  4. Kíváncsian várom. Egy őszi nadrág nekem is tervben van, illetve nem is egy...:))

    VálaszTörlés
  5. Ha lefogyok, hozzád megyek feltölteni az új ruhatáram. Tuti. Készülj, bár mg van időd... :o)))

    VálaszTörlés
  6. Szuper jó lett! Nagyon csini!
    Ha szeretnél fa talpat az ékszertartó állványhoz, szívesen csinál Neked is a Párom! :o))

    VálaszTörlés
  7. Zazálea kedves,készülök és várlak türelemmel!:)))

    Abile, Vikinek is nagyon tetszett!
    A felajánlást köszönöm, nagyon kedves vagy! Azért még puhatolódzom a Zuramnál...mégiscsak asztalos:))) Igaz, a suszter cipője....

    VálaszTörlés
  8. Na pont az ilyen szoknyák miatt akarok most már tovább fogyni! Nagyon tutti. Ez a csajszi... simán

    VálaszTörlés
  9. Cila, akkor előre a fogyás útján!:)
    Én már öreg vagyok az ilyen szoknyákhoz.....pedig nagyon tetszik:))))
    De szerencsére van itthon valaki akin kiélhetem magamat:)))

    VálaszTörlés