2009. szeptember 25., péntek

Anyunak készült

Ezt a fazonú blúzt/tunikát/pólót már régebben megvarrtam anyunak sötétbarna pamutdzsörzéből. Nagyon szereti mert a fazonja miatt ápol és eltakar:))) Mindenképpen szeretett volna más színben is.
Ezért tegnap délután elmentem vele anyagot beszerezni két újabb darabhoz.
Egy sötétebb mintásat és egy organalila színű anyagot választott. A fazon mindkettőnél ugyanaz, a burda 2008/04/129-es modell alapján készült, csak hosszú ujjal. Illetve még az ujja és alja hosszát próba után varrom fel.
A babán sajnos nem mutat igazán, kicsit lóg:(
Persze Viki sem maradt anyag nélkül, egy szürke alapon skótkockás szövetet kapott, mert a múltkor egy "árkádozósbutiklátogatós" napon kinézett az egyik üzletben egy rakott miniszoknyát hozzá illő rövid mellénnyel.....meg is próbálta, de az ottani ár töredékéből fog elkészülni az övé:)) Még egy piros blúz is volt hozzá a kirakati babán.....
Lehet, hogy nem kellene bevásárlóközpontba vinni????!!!!

8 megjegyzés:

  1. Nagggyon hiányoztál. Mi volt veled? (A blúzok nagyon klasszak. Asszem, a mi anyukáink hasonló fazonúak:-) )

    VálaszTörlés
  2. Dehogynem! Milyen egyszerű dolgod van! Viki csak kiválasztja mit szeretne, Te pedig elkészíted neki! :o)) A töredékéből!! Kevés kislány van ilyen szerencsés helyzetben! :o)
    Nagyon jók ezek a fölsők.. lassan nekem is az ápol és eltakar kategóriát kell már választanom :o)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon Szépek lettek. Anyukád örülhet neki!
    Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jókat varrtál ismét!

    VálaszTörlés
  5. Cila, anyunak a gyomra-hasa tájékon van probléma:), ez viszont tényleg pont ott takar, ahol kell. Nagyon jól állt neki, tegnap megpróbálta, délután felfedőztem az ujját-alját, ma elvisszük neki:)

    Abile, persze, hogy jó helyzetben vagyok Vikivel, és ő is velem:) Imádok neki varrni, mert magas, vékony, szinte minden jól áll rajta (szerencsés!)).

    Ili, Mamis, köszi!:)

    VálaszTörlés
  6. Milyen szerencsések a gyerekeink, na és persze mi anyukák is, hogy meg tudjuk varrni, amit a multik horror áron kínálnak. A minőségről nem is beszélve.
    Voltam a Voálban és naná, hogy nem tudtam anyag nélkül eljönni :)

    Szép hétvégét!

    Scotty

    VálaszTörlés
  7. Akkor tényleg egyfazonúak:-)
    A butikozás és varráshoz. Fősulis koromban lefogytam véznára. Megláttam egy szövet télikabátot, és oda voltam, meg vissza. Totálisan:-) Anyut elrángattam a Skálába és ő meg végignézegette minden szegletét, centijét a kabinak. 3hét múlva kész lett az enyém, ami pont olyan volt, mint az... csak negyvenezerrel olcsóbban...

    VálaszTörlés
  8. Igen Scotty, nekem is az ár-minőség viszonya nem megfelelő szinte sosem....Mert lehet, hogy szívom a fogam néha az anyagok árától, de pl. a most Vikinek készülő szoknya-mellény-sapka (mert még az is kijött az anyagból) béléssel, cipzárral, gombokkal nem egész 3000.- Ft-ba került anyagárban, a butikos mellény, csak(!!) a mellény, majdnem 6ezer volt....
    Na és a másik, hogy a konfekción biztosan alakítani kellene valamit.

    Cila, akkor nagyon ügyes anyukád van! Jutalmul megvarrhatnád neki ez a pólófazont, mert jól állna neki is (egyfazonuak:)))))

    VálaszTörlés