2009. szeptember 17., csütörtök

Itt vagyok


Újra itt.
Eddig is varrtam, csak írni nem nagyon volt időm. Rengeteg felhajtás, függönyszegés közepette azért jutott időm néhány új ruha elkészítésére is.

Először is: barátnőmnek nagyon tetszett a névnapi táska:)
Azóta készült egy újabb táska, maradék anyagokból. Egy barnás cirmos szövetet és egy csokibarna mikrokordot házasítottam össze. Vatelinra dolgoztam rá, ettől kellemesen puha lett. Még a bélés hiányzik belőle:(, de hamarosan befejezem. A vállpántra már nem jutott anyagmaradék, ezért sötétbarna hevederrel készítettem el, állítható kivitelben.
Barátnőm varróműhelyében néha kincsekre bukkanunk:)
Ezt a sötétlila illetve halványrózsaszín pamutot találtuk, mindkettőből Viki kapott felsőt. A minta sima, egyszerű vonalú, csónaknyakú fazon. A sötétlila háromnegyedes ujjú (ennyi volt az anyag), a rózsaszín viszont hosszú ujjal készült.
Mindkettőre a rövidáru boltban vásároltam rávasalható "strasszmintát", ami nagyon praktikus, mert nem domborodik ki a pólóból.
(a rózsaszínt a vasalnivaló kupacból halásztam ki - irulok-pirulok)
Tegnap délután pedig elkészítettem egy sötétszürke "csűröm-csavarom" kardigánt. A rövidáru boltos csajszi nagyon kedvesen felajánlotta, hogy hoz nekem Pestről anyagot, mert sajnos itt nagyon minimális ebből a színválaszték. (a Pestieknek: Máthé textil, 790.- métere...)
Szintén tegnap délután állítottam össze ezt az egyszerű fazonú pulcsit. Az anyagot a szuperméteráruban vettem, nagyon puha kötött anyag, bordűrös mintával. Többféle színben és mintával kapható...az ára kicsit borsos, de végülis egy normális pulcsi sem épp olcsó mulatság.
Még egy "A" vonalú, ferde szálirányban szabott, hosszú szoknya is készült időközben megrendelésre, de arról elfelejtettem képet készíteni:)

11 megjegyzés:

  1. Hát nem tétlenkedtél...!!!Nagyon jókat varrtál ismét!Szerintem Vikinek semmi ruha gondja nem lehet.

    VálaszTörlés
  2. Hű, ezt most háromszor kellett megnéznem, annyi mindent varrtál - megint! :o)

    VálaszTörlés
  3. Hiányoztál. Nem vagy semmi. (Képzeld, nyertem a pályázaton! Tudod, amit írtam levélben. Annyira örülök!)

    VálaszTörlés
  4. Mamis, hááát Vikinek tényleg nem sok ruhagondja van. A kötött pulcsi és a kardigán viszont az enyém!:)

    Zaza, :))))

    Cila, köszi. Láttam, hogy nyertél, gratulálok, és adósod vagyok még egy mail-lel. Pótolni fogom hamarosan:)

    VálaszTörlés
  5. Dejóóó, hogy újra itt vagy! :o)
    Jó sok mindent készítettél! Rávasalható strasszos!! Nem is hallottam még ilyet!! Meg kell nézzem!

    VálaszTörlés
  6. Hűha, minden napra jutott úgy látom valami varrnivaló. Termékeny időszakod van. :-)
    A "csűröm-csavarom" pulcsi nagyon ötletes! Ilyen strasszom nekem is van otthon, legalább tudom, mire lehet feltenni.

    VálaszTörlés
  7. Abile, köszi:)))) A strasszos rávasalható többféle mintával kapható és nem is olyan drága, viszont klasszul feldobja az ennyire egyszerű pólókat.

    Nóra, igen szinte minden nap varrok valamit:) A kardigán pedig tényleg ötletes és én nagyon szeretem a feketémet is, ezért készült még más színben.

    VálaszTörlés
  8. Tegnap estefelé éppen a Voálnál sétáltam kis családommal, amikor megláttam az anyagot a kirakatban, amiből te is varrtál. Nekem is nagyon megtetszett :)

    Üdv.Scotty

    VálaszTörlés
  9. Scotty:))))
    Séta a Voál felé??:)))
    Egyébként volt még több változatban is, a barna bordűrös tetszett még nagyon:)

    VálaszTörlés
  10. A hajón vacsoráztunk és a Voál előtt sétáltunk el.
    1000 éve nem jártam a Voálban. Szegény Hajni barátnőm biztosan el sem tudja képzelni, hogy mi lehet velem.
    Annyi dolgom van a varráson kívül, hogy alig érem magam utol :(
    Most jön a kötős horgolós időszakom :)

    VálaszTörlés
  11. Scotty, Hajni tényleg hiányol, tegnap beszéltem vele!:))

    VálaszTörlés