2009. szeptember 4., péntek

Őszi készülődés

Tegnap ügyeket intéztem a belvárosban és betértem (természetesen) a fő anyagbeszerzőhelyemre:)
Már érkeztek őszi anyagok, közöttük találtam rá erre a pamut anyagra.
A mintája és a színe is nagyon tetszik, persze ez inkább fiataloknak való, ezért Viki kapott belőle egy hosszú ujjú pólóra valót.
160 széles, ezért 1 métert vettem, de kijött 60-65 cm-ből ez a fazon, mert elfért egymás mellett az eleje-háta-ujja. :)))
A maradékot majd kombinálom valamelyik árnyalattal és lesz belőle még egy felső. Ahogy a szekrényét elnéztem szükség is lesz rá...
A minta a burda 2009/02/108-as modellje .
Kb. szabással-varrással együtt háromnegyed óra alatt elkészült.
Kap majd hozzá egy sötétlila elasztikus vászonnadrágot (az anyag már beavatva).

5 megjegyzés:

  1. Néha úúúgy szeretnék a lányod lenni...:))))

    VálaszTörlés
  2. 45 perc alatt elkészültél? Húúú, eddig azt hittem, hogy én is gyors vagyok, de úgy látom, hogy tévedtem... Tévedni emberi dolog. És csigáskodni meg ducikás... :-) Hihihi... Én is ma voltam anyagbeszerző körúton... de a kreatív-hobbyban... mozaik, karckép alaplap, dobozok, dobozok, dobozok...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon mutatós ez a felső, és nem csak fiataloknak !

    VálaszTörlés
  4. Cila, mutasd, mit vettél?!

    MMama, köszi:) volt még három színárnyalatban....

    VálaszTörlés