2009. szeptember 4., péntek

Mellény-ajándékba:)

Férjem kollégájának-barátjának készítettem ezt a pufi-mellényt. Kb. 2 éve varrtam neki egyet fekete színben. Már akkor volt róla szó, hogy esetleg egy bordót még szeretne. Aztán feledésbe merült, hol neki, hol nekem nem volt épp megfelelő az idő....
Tegnap viszont eszembe jutott és megvettem hozzá az anyagot. Ő nem tudott róla, meglepinek szántam (egészen addig, míg a Zuram fel nem hívta és elújságolta, hogy készül a mellénye:)))))
A külső anyag nehézselyem, amit vatelinnel összesteppeltem, a bélése pedig polár.
Érdekes ötlet volt annó a méteráru boltos csajszitól, hogy nehézselyem legyen a külső fele a mellénynek, nehezen barátkoztam meg vele, de bevált. Ő is és a párom is (mert neki is van egy fekete) használja 2 éve.
Sajnos igazi vízlepergetős anyagot venni lehetetlen küldetés:((

Találtam itthon bordó valódi bőr maradékot.
Abból készültek a varráserősítő kis háromszögek!:)))Belső zseb és cimke

Ó, még valami: fotózni elfelejtettem- de belevarrni nem -az akasztót!!

5 megjegyzés:

  1. De szuper! És az a saját logó! Nagyon király(lány) vagy! (Megjegyzem, hogy Vácon lehet kapni vízlepergetős anyagot. Igaz, itt terítőnek valót árulnak. Arról van szó?)

    VálaszTörlés
  2. Vízlepergetőből a felső anyagrészt gondoltam volna, tehát a terítőnek való nem jó:) Néhány helyen lehet kapni itt is, de a szín és minta....inkább nem is mondom!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen csináltad meg! Szép színű és tök jó ötlet a negézselyem! Hogy tudtál a bőrön varrni és főleg ilyen csücskös picurkán?

    VálaszTörlés
  4. ez nagyon jo!!! a fiuknak akartam mellenyt varrni csak nem tudtam mibol. Mennyire csuszos ez a nehezselyem?

    VálaszTörlés
  5. Princi, köszi!:)
    A bőrt szerencsére nem volt nehéz varrni, igaz kicsit izgultam mert most próbáltam ki először a bőrvarrást (a valódit), de simán vitte a gép:)

    Kicsoda, én is varrtam régen a gyerekeknek mellényt valamelyik régi gyerekburdából.
    A nehézselyem pedig nem csúszik olyan nagyon, mint a nevéből gondolnád:))), inkább kicsit tapadósabb.

    VálaszTörlés