2009. augusztus 31., hétfő

Újrahasznosítottunk:)

Tegnap délután elkezdtük bekötni Viki könyveit-füzeteit. Először csak nylon borítót akart rájuk, de aztán eszébe jutott, hogy Daninak pár éve (7. vagy 8. osztályban) poszterekkel borítottuk be a tanszereket. Persze a Daniéra főleg A.C.Milan csapat illetve játékosok, valamint a Forma 1 szereplői kerültek.
Ekkor jött elő a Bravo magazinokból összegyűjtött poszterek dossziéja (a falra önszántából nem teszi fel, mert nem akarja, hogy esetleges cseréknél meglátszódjon a helye, persze én ennek nagyon örülök.....:))))
Amíg elkészültek a művek, én teljesen kiokosodtam a legújabb énekesek számaiból,frizurájából, már tudom, hogy melyik osztálytársa melyik előadót szereti és kb. százszor mondta, hogy ezek milyen "tök jól néznek ki":)) és, hogy "mennyire fognak irigyelni a többiek":)) és, hogy neki milyen édes-kedves-aranyos-drága-anyukája van:)))
Ha eddig nem mondtam volna: Viki szereti az iskolát.....
A párommal pedig nosztalgiáztunk kicsit, amikor még kötelező volt a köpeny és kötelező volt az indigókék bekötőpapír a piros szegélyes vignettával a közepén.....öregszünk?!....:)))

8 megjegyzés:

  1. De jó volt ezt végigolvasni! Én is nagyon szerettem anyukámmal együtt készülődni, még most is hevesebben ver a szívem, ha egy nagyáruházban iskolakezdő vásár van, szívem szerint mindenből bevásárolnék:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem régen mindig szép falinaptárak lapjaiba voltak csomagolva a könyveim és még ma is nagyon szívesen emlékszem rájuk vissza. Ezek szép emlékek. Pont a napokban jutottak eszembe, hogyha már iskolába fogunk járni - sokára - akkor felelevenítem ezt a jó szokásunkat. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a hozzászólásaitokat lányok! :)) Olyan jó, hogy nektek is szép emlékeitek vannak erről az időszakról! Igaz, hogy estére zsongott a fejem a sok dumcsitól, de nagyon szeretem, hogy hiába 13 éves (majdnem) mégis szeret velem (velünk) lenni!:)

    VálaszTörlés
  4. Hmmm...Én az anyukámtól örököltem lilacsomagolós piros szélű vignettás négyjegyű függvénytáblát. Bea! Mondom örököltem az anyukámtól:-)
    (Bocs... tudom, neked is a múlt hónapban volt a szülinapod...természetesen a 25. Ja, nem...a 23. Igaz?)
    Én egyszerűen imádom a papír- és írószereket. Nem tudok nélkülük kijönni a boltból. A diákjaim egyébként tőlem kapnak mindig a könyv mellé tolat és szép (általában kemémytáblás) füzetet. Havonta...

    VálaszTörlés
  5. Nekem is kedvencem az új, illatos könyvek bekötése! :o)) Sajnos az indigókék bekötőpapírra és a köpenyre én is emlékszem... No, de belül még fiatalosak vagyunk, hisz a gyermekeink "fiatalítanak" ;o))

    VálaszTörlés
  6. Cila, 28:)))) Édes vagy!
    A papírboltokat én is imádom, az volt az egyik legjobb munkahelyem, mikor 2 hónapig kisegítettem egy barátnőmnél, imádtam.
    Én az új könyveket is mindig megszaglászom!

    Abile, igazad van, a gyerekek fiatalítanak.:))

    VálaszTörlés
  7. Áh, nem, mi nem öregszünk, tudod. Csak nosztalgiázunk. :o)

    VálaszTörlés