2009. augusztus 27., csütörtök

Kezdődik az iskola

Mikor Viki átjött ebbe az iskolába, nekem rettentő furcsa volt, hogy kevés a dekoráció, virág stb. mind a folyosókon, mind az osztálytermekben. Egyedül az aula van jobban "kidekorálva", persze ez annak is köszönhető, hogy nem csak balettiskola, hanem középiskolában már képzőművész oktatás is folyik.
Az előző sulijában a szülők is kaphatóak voltak a dekorálásra és persze ezáltal a gyerekek is igényesek voltak a környezetükre. De itt......:(
Most lesz a harmadik év, hogy idejár iskolába, eközben folyamatosan küldtem a különféle dekorációkat, varrományokat.
Éééés tegnap nagy elhatározásra jutottam: patchwork képet készítek a falra.
Zazáleától kapott újságban találtam egy egyszerű mintát, amit az ilyen abszolút kezdő is aránylag könnyen elkészíthet. A mérete kb. 70 x 70 cm lett készen.
Kicsit bénáztam, mert ollóval vagdostam fel az anyagokat (nincs pw-s szerszámkészletem mivel nem csináltam még sohasem ilyesmit, Colett takaró-blokkja volt az első.:))), kicsit csálé, biztosan sok-sok hiba van benne, de összhatásban elég klassz lett azt hiszem (Vikinek legalábbis nagyon tetszik!).
Az anyag egy nagyon olcsó és vékony vászon, de háromféle színárnyalatban volt kapható, ezért választottam ezt. (Próbamunkának tökéletes, mert nem volt 500 ft métere)
Mindegyik anyagból maradt még jócskán, ezért biztosan készülni fog még valami.
Már csak a falra kell felrakni:)

14 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy, szerintem jó lett! Most elgondolkodtattál, lehet, hogy nekem is kellene kreálnom az osztályba valamit. Osztálynapló borítót azt szeretnék mindenféle képpen :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! Szuper ügyi vagy! Szerintem hamarosan sok-sok foltvarrós munkát látunk Tőled, mert nagyon bele lehet szeretni... és az újabb és újabb kihívások... :o))
    Ilyen anyagom nekem is van! :o))) Micsoda véletlen! :o))

    VálaszTörlés
  3. Jaj, de jó, hogy Nektek is tetszik!
    Tényleg meg lehet szeretni, csak a célszerszámokat kell hozzá majd beszerezni, mert azért a görgős vágóval biztosan könnyebb lenne darabolni:)
    Abile, kicsi a világ és az anyagválaszték:)
    Edina, a naplóborító is nagyon jó ötlet, de Ledánál olvastam, hogy nem mindenhol egyforma a mérete, úgyhogy azt csak pontos méretvétel után lehet varrni.

    VálaszTörlés
  4. Két megjegyzésem van. :)

    A fontosabb, hogy nagyon, de nagyon tetszik!!! Szerintem elég különleges a mintája, nem a "hagyományos" foltvarrás (régebben azt kevésbé szerettem, mostanában kezdtem el megtanulni becsülni azt...) és a színei is nagyon bejönnek.

    A másik, kevésbé fontos, hogy mért nem járok én ilyen olcsó textiles méterárukba...?:))))

    Szép napot!!!

    VálaszTörlés
  5. Mármint a méteráru bolt az, ami nem olcsó:)))

    VálaszTörlés
  6. Köszi Katóka, a méteráru nem olcsó, csak ez az anyag volt kedvező áron:))
    A mintára azért esett a választásom, mert ez tűnt a legegyszerűbbnek számomra:)

    VálaszTörlés
  7. Engem teljesen elvarázsolt. Szerintem szuper lett. A színek is csudajók és az egész úgy ahogy van. :-)

    VálaszTörlés
  8. AudreyN, Köszi:)))))))
    Mondjuk én is csak nézegetem:))

    VálaszTörlés
  9. Ne szerénykedj, Bea! Remek, ha sokadszorra csináltad volna, akkor is, de így... és örülök, hogy tudtad hasznosítani az újságot. :o)

    VálaszTörlés
  10. Köszi Zaza:)))) Az újságot pedig szorgosan lapozgatom és agyalok:)))
    Itthon pedig a párom és a gyerekek is el vannak ájulva, hogy mit tudok. A ruhákat már megszokták, de ezt...:)))

    VálaszTörlés
  11. Jaj, de jó lett! Szerintem sem tudod majd abbahagyni! Én sokat küzdöttem még körkéssel is, hogy pontos legyen, Neked pedig már az első nagyon jól sikerült! Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  12. Leda, köszönöm:))) Biztosan "fertőző" ez a pw, tegnap már egy-két egyszerűbb mintát elmentettem a netről....:)

    VálaszTörlés
  13. Bea! Benned sosem lehet csalódni! Csúcs ez a pw! A színei annyira jók, és illik a régimódi zöld termekbe, a hagyományos fehérbe és a modern barackosokba is. Szóval te nagyon ügyes vagy!
    Mondd! Az életedben is mindent ennyire átgondoltan cselekszel?
    Nekem annyira úgy tűnik!

    VálaszTörlés
  14. Cila, aranyos vagy, köszi. Az életben is, mindent, nem vagyok "spontán" :).
    A pw színei fantasztikusak, az első kép az adja vissza igazán a színeit. Most, hogy zuhog az eső reggel óta és koromsötét van a lakásban, ez akkor is szinte világít, jó ránézni:)) Büszke vagyok rá:))

    VálaszTörlés