2009. augusztus 1., szombat

Őszi póló-másfél év után

Ez a póló már régen a terveim között szerepelt, pontosan azóta, amióta megláttam a 2008. januári burdában. (116-os modell)

De akkor még nem volt Győrben a szuperméterárubolt:), mintás pamutanyag elvétve akadt , ha mégis, akkor a szín/minta nem volt kedvemre való.
Azóta már szerencsére nagy választékban kapható, de az ára...hát elég borsos, főleg úgy, hogy a burda ehhez a modellhez majdnem 2,5 méter anyagot ír....
Ezért kiszedtem a szabásmintát és az itthon fellelhető anyagra fektetve kiméricskéltem, és 1,90-ből kihoztam a kész felsőt:))

Eleje mellrész
Megkötő-átkötő:)

Hátul becsavarodva:)
Ennek most nagyon örülök:))))

5 megjegyzés:

  1. Én is az lennék, ha ilyen pólót varrtam volna!!!!

    VálaszTörlés
  2. :)) a szépséges táskáid között varrj egyet, nagyon klassz fazon!:))

    VálaszTörlés
  3. Szia! Ismét nagyon csúcs!
    A méteráruboltos tapasztalataidat átérzem:-) Dzsörzéből van errefelé fehér, katona zöld, és slussz!
    Én meg sárgulok, hogy nálatok milyen szépeket lehet kapni.
    Hova tudok neked mail-t kldeni? Lehet, hogy csak én vagyok nagyon lekattanva és nem látom meg, de...
    (Ha nem szeretnéd közzé tenni, akkor hagyd meg nálam, légyszi, és a megjegyzést nem teszem közzé! Legyen szép napja!

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Hát szerencsére most már itt van ez a szuperméterárubolt!
    A címem beacsanyi@freemail.hu
    A profilomban benne van:))

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm!
    Fogjuk a nyuszira...
    vagy a melegre..., hogy nem láttam meg:-)

    VálaszTörlés