2009. augusztus 26., szerda

Szép nap:)

A mai napom teljesen hétköznapinak indult.
Elmentem az egyik méteráru boltba 2,5 méter fekete dzsörzét szerettem volna venni egy variálható kardigánhoz.
Ehez képest ezzel az anyagkupaccal tértem haza....(és ebben nincs ott a fekete dzsörzé:))
A sötétekből szoknyák-nadrágok készülnek majd, a világos színűek pedig inkább blúznak való anyagok

Az alsó anyag sötétbarna mikrokord, némi padlizsános árnyalattal, fölötte egy hozzávaló bélésselyem, ebből blézer lesz nekem. A legfelső törtfehér mikrokord, Vikinek rakott miniszoknyának.
Ebből táskát terveztem....
Mire hazaértem már járt nálunk a postás, ezt a borítékot találtam a postaládánkban, ami Mamistól érkezett. Volt olyan drága, hogy elkészítette nekem a cimkéimet, sőt mindezek mellett még meglepett egy szépséges kulcstartóval is! Köszönöm!!:))
Szépséges színes cimkéim
No és a meglepetés kulcstartó, amiben tejkaramellás cukorka is volt......
Már ezzel tökéletesnek éreztem a napomat, de mégegy meglepi várt. Vikit hoztam haza a kötelező tánckurzusról 5 órakor, automatikusan megnézte a postaládát (állandóan tele van szórólapokkal....) és kivett belelő egy hatalmas borítékot....nekem.......Zazáleától érkezett egy klassz újság!:))))

Hát...nem is tudom, ezek szerint nagyon jó kislány voltam....

8 megjegyzés:

  1. Tényleg csudajó napod volt! Ennyi sok szépség egy napra!!

    VálaszTörlés
  2. És este még kettesben fagyiztunk a párommal....:))))))))

    VálaszTörlés
  3. Ennyi jó dolog nem sok egy kicsit egy napra?:)
    Persze ez csak vicc volt,meg az irigység szól belőlem.
    Csuda szépek az anyagok, az ajándékodról pedig már ne is beszéljünk.

    VálaszTörlés
  4. Köszi anyapötty:)) tényleg sok egy napra, de igazán a fellegekben járhattam:)))

    VálaszTörlés
  5. azt a polo/kardigan dolgot en is beterveztem. ezt ismered? http://www.dkny.com/womens/cozy_video.html

    VálaszTörlés
  6. Kicsoda, igen ismerem, végignéztem, szuper!
    A dilemmám inkább az, hogy a burdában is van hasonló minta (kb. 2 hónappal ezelőttiben azt hiszem), de akiknél láttam megvarrva /EricaBunker, Tany, Sigrid stb.) ők Simplicity minta alapján készítették el, és az kicsit más, mint a burda....De nálunk nem kapni ezt a fajta szmintát.....
    Az anyag viszont már megvan!:)
    Kiváncsi vagyok a tiédre, ha elkészül, majd mutasd meg!:)))

    VálaszTörlés
  7. Tényleg jó napod volt ! Szépek az anyagok :)

    VálaszTörlés
  8. Köszi Claudius, még átmosom-beavatom az anyagokat és készülhetnek a ruhák:)

    VálaszTörlés