2009. augusztus 26., szerda

Pamut póló őszi színekben

Egy nagyon kedves ismerős hölgynek (a nénire biztosan megsértődne:))))) varrtam ezt a pólót a burda 2008/04/129-es modellje alapján.

Ezt a modellt már 3 alkalommal is elkészítettem, anyunak, anyósomnak és a barátnőmnek is.
A mérete sajnos nagyobb a próbababánál, ezért a fotózás kicsit macerás volt, hiába tűztem meg hátul.
De remélem azért látszik a fazon:)
Ez egy Plus-os modell, és azt gondolja mindenki, hogy ez a csavart sálgallér erősíti a viselőjét. Anyu először nagyon idegenkedett tőle mikor meglátta, de mikor felvette....el sem akarta hinni, hogy mennyire karcsúsít.:)))
A sálgallérral pedig "szabályozható" a kivágás mélysége, lehet zártabbra igazítani, de kihajtva kicsit kacérabb megjelenést biztosít.
Remélem eltaláltam az ízlését, mert teljesen rámbízta a fazon kiválasztását. Délután kiderül....
Ha minden rendben lesz, akkor már csak fel kell hajtani és hordható lesz.
No meg persze belekerült a szépséges cimkéim valamelyike:))

6 megjegyzés:

  1. Nem tudom mi történt?? :o(( Sajnos nem látom a képeket!

    VálaszTörlés
  2. :(( nem tudom mi lehet az oka, nálam megjelenik...remélem csak időleges!

    VálaszTörlés
  3. Klasszak lettek. Hogy van ennyi mindenre időd?

    VálaszTörlés
  4. Idő?! Néha úgy érzem, hogy mindenre van, máskor pedig.....augusztusban alig-alig varrtam - mármint magamhoz képest.

    VálaszTörlés
  5. Kezd megjönni a kedvem a ruhavarráshoz. :)

    VálaszTörlés
  6. Hát, csak rajta! Ez pl. nagyon jó fazon és egyszerű is:)

    VálaszTörlés