2009. augusztus 19., szerda

Colette játéka

ADJ EGY KIS DARABKÁT MAGADBÓL A KÖZÖSBE!!!

A részleteket megtaláljátok Colette-nél .
Már akkor tetszett az ötlet, amikor először olvastam, de nem mertem jelentkezni, amíg ki nem próbálom magamat. Mármint, hogy tudok-e szept. 1-ig egy 15 x 15 cm-es blokkot összeállítani.

Tegnap este már rajzolgattam, "járt az agyam" erősen, hogy mi is lehet, az ami engem jellemez.
Aztán ma reggel bevillant az "nagy ötlet".
Mivel a varrásaim 90 százalékát a ruhavarrás teszi ki, ezért különböző ruhaanyag maradékokból állítottam össze az én blokkomat.
Mindegyiknek története van, tudom mi készült belőlük.
Mivel nem tudom (de erősen gyanítom), hogy druszám Bea beszáll-e a játékba, ezért inkább a blogom nevét hímeztem rá.
Ezt a blokkot kéretik úgy nézni, hogy ez életem első patchwork munkája, de egy ilyen kedves ötletet támogatni akartam mindenképpen!
Fentről lefelé: a nyers színű lenvászonból jópár éve készült saját részre egy nyári mellény, aztán ráhímeztem a "barátságot" a gépem szivecskés sormintájával. Ezután egy barna cirmos szövetcsík következik, melyből anyunak varrtam nadrágot majd egy éve. Erre rákerült az "élő reklámhordozóm", Viki is a gyöngyeivel.
A szaténszalaggal Viki egyik ruháját díszítettem tavaly nyáron.
A hímzett és rátett organzavirággal díszített lenvászonból Mamisnak készült el a PIF táskája.
Ezután szintén a barna cirmos szövet következik mert ebből Vikinek is készült egy helyes kosztüm, végül egy sötétbarna vékony lenvászon, melyből nekem lesz majd nadrág a tunikámhoz.
Erre rátétnek varrtam azt a pamutcsipkét, ami egy réges-régi nyári ruhámat díszítette.

Azt hiszem elég személyesre sikeredett:))
Vikinek nagyon tetszik!

10 megjegyzés:

  1. Fantasztikus Bea, ez egy lenyomat tőled:-)))
    Hívlak majd, és akkor élőben is megnézhetem???

    VálaszTörlés
  2. Várom a hívásodat, és én is úgy gondoltam, hogy élőben is megmutatom Neked!:)

    VálaszTörlés
  3. És mint a villám.... olyan gyors vagy! Nagyon ötletes lett! Gratula!

    VálaszTörlés
  4. Köszi, Abile, ha egyszer beindulok...és persze az ötlet szuper, ami eléggé inspiráló!

    VálaszTörlés
  5. Szia Bea! Ha nem veszed tolakodásnak meginvitállak egy hűsítő limonádéra! Nézz be hozzám! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Edina, jól fog esni ebben a hőségben!:)

    VálaszTörlés
  7. Jó lett a ruhás blokkod. :)
    Azt hiszem, én majd a nicknevemet írom rá a blokkra (ildibea vagyok a varrós fórumon).
    Olyan furi, hogy két Bea van. :)

    VálaszTörlés
  8. Bea, köszi:)) éreztem, hogy jelentkezni fogsz erre a szuperjó játékra:))
    Furcsa szerintem is, de a múltkor vettem észre, hogy két Katica is van:))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon találó a blokkod. Tetszik!!!!!

    VálaszTörlés
  10. Ili, köszönöm! Nagyon kiváncsi vagyok, hogy összességében milyen lesz a takaró!:)

    VálaszTörlés