2009. január 21., szerda

Akció!

Kötőtűkeresgélés közben ezt találtam:

Valamikor réges-rég kezdtem el kötni a Vikinek ezt a pulcsit. A nehezén már túljutottam, már csak a másik ujját kellett volna megkötni, összeállítani, apróbb hímzések, kontúrozások lettek volna hátra...nem készült el. Igazán nem tudom miért, valahogy elfelejtődött.

Ezért arra gondoltam, hogyha valamelyikőtöket érdekli, befejezi, akkor szívesen elküldöm a hozzávaló fonalmaradékokkal és a leírással együtt.
A méretére nem emlékszem pontosan (talán 134-es lehet??) de a háta hossza: 45 cm, az ujja (ejtett vállal készült) hossza 35-36 cm.

4 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik a pulcsi, szívesen befejezném.

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik, akkor a tiéd lesz! Írd meg a címedet e-mailban (profilomban van a címem) és postázom:)))

    VálaszTörlés
  3. Aztán majd megnéznénk befejezve is! :o))

    VálaszTörlés
  4. Ó, ez a feltétel:)))
    Én is szeretném majd készen is látni!:))

    VálaszTörlés