2009. január 13., kedd

Apróságok

Azért varrtam is az utóbbi napokban, nem csak játszottam:)))
Megrendelésre készült egy frottir köntös, kicsit "A" vonalú, elől cipzáros, kapucnis. Nem lett a kedvencem a frottír anyag, főleg mivel porszívózás után álltam neki szabni......
Azután készült egy sötétszürke nadrágszoknya, ami tulajdonképpen egy nagyon-nagyon bő szárú nadrág. Szintén megrendelésre.

Párom édesanyjának a héten lesz a születés- és névnapja is. Neki készülődök egy-két dologgal. Először is varrtam neki egy táskát, krémszínű műbőrből, vastagabb selyemszaténnal bélelve, egy darab belső zsebbel. Még valami ruhaneműt is gondoltam neki (blúz, tunika, nadrág vagy szoknya...) remélem hétvégéig elkészül.:))
A következő apróság a kedvenc méteráru boltomban az eladó csajszinak lesz. Már évek óta ismerem, elég jó viszonyban is vagyunk, jövő héttől viszont már nem dolgozik ott, ezért egy kis búcsú ajándékkal készültem neki. Egy textil tálat varrtam mályva színben (ilyet többet is készítettem karácsony előtt, csak felrakni nem volt időm). Remélem tetszeni fog neki.:))

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépséges lett a tál! Te is úgy csinálod, hogy kétoldalú ragasztóval rögzíted és ... mt teszel bele? Ezeket Sue oldalán olvastam, én még nem fogtam hozzá, csak tapasztalatokat gyűjtögetek:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Én nem kétoldalú ragasztóval csinálom. A kiszabott anyagok hátoldalát bevetexezem és közéfogok erősebb flízt (apu kárpitos, és ők használnak ilyen erőset, merevebb, mint a méteráru boltokban kaphatóak). Összetűzöm a rétegeket sűrűn, először a középső kis négyzetet varrom rá, utána már nem csúszkál szét.
    Azért nem próbáltam kétoldalú ragasztóval, mert nem volt itthon mikor az első tálat készítettem, úgyhogy abból gazdálkodtam, amit találtam. De tulajdonképpen bevált.
    Próbáld ki mimdenképpen, garantáltan sikerülni fog!!!!
    Átadtam ma délután, és örült neki:))

    VálaszTörlés