2009. január 5., hétfő

Meglepetés-csomag

Magyarosított PIF, Szerától indult, én Colettnél jelentkeztem ma hajnalok hajnalán:))) Hurrá korán kelés!!

A szabályok szerintem már ismertek mindenki előtt, de ismétlés a tudás anyja:

Bárki játszhat, akinek blogja van. Az első három ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok. Cserébe előre kell fizetni, úgy, hogy meghirdetitek a saját meglepetés csomagotokat a blogotokban, jelezve, hogy az enyémet folytatjátok!
Szeretettel várom a jelentkezőket

2 megjegyzés:

  1. Szükségem lenne a pontos címedre "Pif" ügyben.

    VálaszTörlés
  2. Szia Bea!
    Én nagyon szívesen játszanék! Sajna előttem még nem tiszta a játékszabály, de láttam már nagyon sok blogon, hogy működik ez a játék :)
    Bevallom kedvenc időtöltésem lett a szabás-varrással foglalkozó blogok olvasgatása a varráson kívül. Nagyon jó kis tanácsokat, ötleteket meríthetek. Egy nagyon kezdőnek ez sosem árt! :) :) :)

    VálaszTörlés