2009. január 16., péntek

Ajándékok

Elkészültem anyósom következő ajándékával. Hááát...az, hogy a szüli-és névnapja is most van január elején, mindig sok fejtörést okoz:))
Végül a táskához varrtam egy tunikát:))
Tavaszi-nyári hangulata van a színösszeállítása miatt (jó volt varrni, kicsit felüdített, habár lehet, hogy a ragyogó napsütés is teszi...) na meg persze az anyaga is muszlin.
Burda modell, 2008/01. 130-as modell.
Egy pántos topot még veszek majd hozzá, de rengeteg színnel tudja majd kombinálni. Fekete, fehér vagy krémszínű nadrággal (színeset már nem vesz fel úgysem...)

Mivel most hétvégén nem tudunk elmenni megköszönteni, ezért arra gondoltam, hogy a táska és a tunika mellé gyorsan varrok még neki egy fekete nadrágot is. Még anyagom is van hozzá itthon, ki sem kell tennem a lábamat érte.
Nem is olyan rossz dolog, ha sokszor elcsábulok a méteráru boltban....legalább vészhelyzetben van mihez nyúlni:)))

10 megjegyzés:

  1. Én is sorbaállhatnék????
    Nagyon jók lettek!Nem lehetne a táskáról egy közeli képet?

    VálaszTörlés
  2. Köszi! A táskáról két posttal előbb van egy közeli kép, de ha más részlet is érdekel, szívesen fényképezek újra, csak kiálts!!

    VálaszTörlés
  3. Szia. Most leltem az oldaladra és sok szép dolgot láttam. Nagyon szupi lett az tunika és a táska is, biztosan nagy örömet okozol velük. Én is szívesen varrok ruhákat és patchwork dolgokat is. Pl. a kék-zöld csíkos blúzodat én fehérben készítettem el (2 példányban, mert ajándéknak szántam és Nekem is tetszett), nagyon jó viselet. További szép alkotásokat kívánok Neked.

    VálaszTörlés
  4. Megvilágosodtam, köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  5. Mamis,drága, örülök, hogy megvilágosodtál:))))

    VálaszTörlés
  6. AudreyN, köszönöm. A blúz tényleg jó viselet, én is szeretem mindkettőt. (anyósomnak is varrtam egyet, fekete alapon nyers színű hímzett virágos puplinból)

    VálaszTörlés
  7. Szívesen lennék az anyósod, ez a tunika igazán csinosnak tűnik !

    VálaszTörlés
  8. Köszi Gina, ez igazán aranyos.:))

    VálaszTörlés
  9. HA ehhez a gyönyörűséghez nem vesz fel színes nadrágot, akkor tényleg semmihez! Mi rászóltunk vagy két éve anyukámra, hogy ne hrdjon sötétet, mert nemáll jól neki, és megfogadta :-)

    VálaszTörlés
  10. Amaranta, lehet, hogy igazad van! Majd varrok neki hozzá illő színeset tavaszra, akkor talán felveszi:)) Mostanában nagyra értékeli, hogy varrok neki:))

    VálaszTörlés